Reaktionerna på Bethesdas dyra Fallout 76-läderjacka är precis som väntade

Robot
Reaktionerna på Bethesdas dyra Fallout 76-läderjacka är precis som väntade

För 2700 kr får du en jacka gjort av en Ikea-kasse?

#canvas-bag, #fallout-76, #fallout76


Medlem

Dem förtjänar all kritik för det tycker jag, kan bara hoppas att det verkligen är läder som jackan är gjord av men man vet ju inte med Bethesda längre.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Tycka som man vill om själva spelet, men Bethesda har verkligen hanterat marknadsföringen helt käpprätt åt helvete. Faktiskt imponerande!

Avstängd

Synd att de hanterat spelserien så dåligt med FO '76, har te.x en del Fallout T-shirts, de vill man ju självklart inte längre ha på sig. Samma som med Star Wars. Det blir lite som att säga "titta på mig, jag är en jävla idiot, jag gillar skräp!"

Från att vara ett av mina favoritspelföretag till ett av de mest hatade på typ 1 år.

Medlem

haha, det här är underbart. Bend over, Bethesda, ni har ingen rätt att klaga på dom här reaktionerna.

Medlem

Välförtjänt!
Men deras store är faktiskt rät bra

Medlem

Jag tycker den där IKEA jackan var as häftig. Coolare än allt bethesda någonsin skickat med någon produkt dom någonsin gjort tidigare, så där gjorde dom rätt!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skägg.
10 Chambers

Nästa avslöjande: Bethesda-läder görs av smurfhud!


signatur
Medlem
Skrivet av Fiddi:

Tycka som man vill om själva spelet, men Bethesda har verkligen hanterat marknadsföringen helt käpprätt åt helvete. Faktiskt imponerande!

Visst är det? De måste ju verkligen ha ansträngt sig för att åstadkomma något liknande.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

"some items may of slightly changed"

Asså amerikanarna kan på riktigt inte skilja på have och of längre!? Pinsamt.

Medlem
Skrivet av powerbuoy:

"some items may of slightly changed"

Asså amerikanarna kan på riktigt inte skilja på have och of längre!? Pinsamt.

Är väl en ganska vanlig felskrivning det där tror jag, vet att jag har sett det många gånger förr åtminstone, men lite märkligt äre ju.

Medlem
Skrivet av powerbuoy:

"some items may of slightly changed"

Asså amerikanarna kan på riktigt inte skilja på have och of längre!? Pinsamt.

Ja det är lite tråkigt, och märkligt. Men samtidigt är första ordet i första svaret i den här tråden nån som inte kan skilja på de och dem. Detta svenska fel är långt vanligare, och minst lika märkligt.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Nästa avslöjande: Bethesda-läder görs av smurfhud!

http://images.fandango.com/images/fandangoblog/Greedy_SmurfF....

Nästan så jag skulle anmäla ditt inlägg
Fast sockervadd är köttfärs gjort på Mumin eller vad man brukar säga.

Medlem

Hahaha! Det kostar att vara dumsnål

Medlem

Man kan ju undra om de har en intern kris, inte för att de är kul men med allt schabblande kring f76 har jag svårt att tro att bethesda själva är nöjda.

De har ju tappat sjukt mycket trovärdighet för ingenting. De var ju på topp efter doom 2016. Nåja vi får väl se om howard o gänget tar tag i sina egna ipn.

Medlem

Fick ett stort sug nu att ta fram min symaskin och sy ihop en grym Ikea Jacka, kanske ett par matchande byxor också.
Man har ju typ 20 ikea kassar hemma i garderoben så.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Godofcheese:

Fick ett stort sug nu att ta fram min symaskin och sy ihop en grym Ikea Jacka, kanske ett par matchande byxor också.
Man har ju typ 20 ikea kassar hemma i garderoben så.

Både snyggt och praktiskt!


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av heady89:

Man kan ju undra om de har en intern kris, inte för att de är kul men med allt schabblande kring f76 har jag svårt att tro att bethesda själva är nöjda.

De har ju tappat sjukt mycket trovärdighet för ingenting. De var ju på topp efter doom 2016. Nåja vi får väl se om howard o gänget tar tag i sina egna ipn.

Jag har mycket svårt att se hur det inte finns ett visst missnöje, hos allt från fotfolket på studion till marknadsmänniskorna. De är såklart fullt medvetna om hur deras kreddpoäng dykt senaste tiden.


signatur
ELF
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Nästa avslöjande: Bethesda-läder görs av smurfhud!

http://images.fandango.com/images/fandangoblog/Greedy_SmurfF....

Sigh, snart gormar smurfaktivisterna halsen av sig.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ELF:

Sigh, snart gormar smurfaktivisterna halsen av sig.


signatur
Medlem

Knepig färg att göra en läderjacka i. Även om den kanske är av bra kvalitet, vem vill gå omkring med den på sig? Tycker den var skitful.

Avstängd

Såg att Rockstar tävlade ut en gunslinger jacka som Arthur har i red dead 2, den var snyggare.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

De skulle gjort en Tunnel Snake jacka istället


signatur

ASRock B550M-ITX/ac | Ryzen 5 5600X | Noctua NH-L12S | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Medlem

hehe ikea kasse bilden var spot-on


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Ja det är lite tråkigt, och märkligt. Men samtidigt är första ordet i första svaret i den här tråden nån som inte kan skilja på de och dem. Detta svenska fel är långt vanligare, och minst lika märkligt.

Jepp tänkte på det också

Medlem

Den var ju verkligen inte snygg i original heller o.0


signatur

Ducati Streetfighter 848

Gnällkuk
Skrivet av Harmond:

Synd att de hanterat spelserien så dåligt med FO '76, har te.x en del Fallout T-shirts, de vill man ju självklart inte längre ha på sig. Samma som med Star Wars. Det blir lite som att säga "titta på mig, jag är en jävla idiot, jag gillar skräp!"

Från att vara ett av mina favoritspelföretag till ett av de mest hatade på typ 1 år.

Ja, det är verkligen märkligt. Även om de hade planerat jackan så känns det konstigt att släppa den nu. Efter två föremål på kort tid varit under luppen för dess undermåliga kvalité så väljer man nu att släppa en tredje, det till ett spel som dessutom knappast har guldstatus. Man undrar ju om PR-avdelningen sitter på någon avskild ö, helt ovetandes om spelets kvalité och kontroverser.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Att de bra fortsätter släppa grejer när allt har fått usel kritik änsålänge. Folk måste verkligen köpa som galningar för att det ska vara värt det.

Medlem

Får man verkligen skriva "infamösa"?

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Visst är det? De måste ju verkligen ha ansträngt sig för att åstadkomma något liknande.

Som min handledare i Database Processing sa inför tentan: "Man måste nästan vara aktivt korkad för att få underkänt." (Som parentes tyckte jag synd om de fyra killarna som fick IG...)

Skrivet av Nioreh:

Ja det är lite tråkigt, och märkligt. Men samtidigt är första ordet i första svaret i den här tråden nån som inte kan skilja på de och dem. Detta svenska fel är långt vanligare, och minst lika märkligt.

Detta har jag också tänkt på. Hade inte sett det felet förrän personer födda ca 88-92 och senare började med det. Helt plötsligt såg man folk som skriver "dem" precis hela tiden, oavsett om det egentligen skall vara "dom" eller "de".


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

12
Skriv svar