Battlefield V-spelare bannade för fuskbantad grafik

Gnällkuk
Skrivet av totte1015:

Förstår inte, att folk inte tittar ordentligt anses vara ett "problem" i spelet?

Det är inte lika tydligt, BF1 hade samma problem i början innan de gjorde dem tydligare. Att folk är ouppmärksamma i allmänhet är svårt att åtgärda mer än att träna på det men när det är fullt med full som konstant inte ser skulle jag kalla det ett problem om det inte var tanken från början, vilket känns orimligt med tanke på spelets casual-inriktning


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Den här nivån av modifikation av MP-spel är fusk i mina ögon. Småtweaks som ger dig mer FPS tycker jag är OK att fixa även om du ändrar i .cfg-filer eller .ini-filer men inte om det ger dig den här typen av övertag.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

KoP
Medlem
Skrivet av FUtech:

Om jag stoppar kort i rockärmen när vi spelar poker, är det fusk då?
Korten är ju gjorda så att de går att stoppa in där, alltså är det tillåtet?

Bara för att man kan behöver det ju inte betyda att det är tillåtet/lagligt. Dock har dom flesta utav oss ett sunt förnuft/moral nog att säga nej.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Det värsta är att vissa av dom här jävlarna har det säkert asbra. Trevligt jobb, bra bil, stabil inkomst, rikt socialt liv, tar kidsen till Åre på vintern och plajan på sommaren, m.m. Det sticker fan i ögonen.

Mentalt har de fortfarande problem, eftersom de beter sig på detta viset.


signatur

I drank what?

123
Skriv svar