Death Stranding gör Horizon Zero Dawn-regissören "mållös"

Robot
Death Stranding gör Horizon Zero Dawn-regissören "mållös"
Medlem

30:e juni känns extremt mycket som ett "placeholder-datum". Det är den sista dagen på årets första halva samt att det är på en söndag.

Medlem

Kul! Har potential att bli ett mästerverk med Kojima (med fria tyglar) vid rodret.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Jag förstår precis! HZD gör ju fortfarande mig mållös varje gång jag bestämmer mig för att klara ut Frozen Wilds. Dessvärre gör jag ju aldrig det, klarar ut det alltså, jag springer hellre runt och tittar på hur fint allt är och tar screen shots istället för att fixa nästa quest. Hehe..

Medlem

Skulle gärna få höra något om en uppföljare till HZD, hade suttit fint det. Älskar spelet. Men de får helt klart ta den tid de behöver, inte stressa fram en uppföljare för då blir det skit. Dock osäker på om jag skulle vilja se MP i det så hoppas det är något annat spel som ska ha MP. Skulle kanske fungera om MP var lite som Monster Hunter i ett eget MP-mode och att SP är för sig själv och orörd av MP.

Death Stranding ser otroligt snyggt ut men förstår fortfarande inte vad det riktigt handlar om men intresserad är man.

Medlem

Vill man veta lite mer om motorn och hur Horizon kom till kan jag starkt rekommendera Noclips dokumentär om Horizon.
Finns lite bitar om Death Stranding i filmen som är väldigt intressanta!
https://youtu.be/h9tLcD1r-6w

Ser framemot denna upplevelse.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Detta ska helt klart bli intressant. Vi vet inte särskilt mycket om Death Stranding eller har vi fått lite mer information om vad för typ av spel det är?


signatur
Medlem
Skrivet av Snoop0:

Vill man veta lite mer om motorn och hur Horizon kom till kan jag starkt rekommendera Noclips dokumentär om Horizon.
Finns lite bitar om Death Stranding i filmen som är väldigt intressanta!
https://youtu.be/h9tLcD1r-6w

Tack för tipset, den var riktigt bra! Kul med en studio som är så öppen med hur de jobbar.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Inaktiv

Ja, hoppas verkligen han är mållös. Jag hade svårt för HZD, just på grund av regin.
(Om det är regissör som i 'story och skådespeleri')

Medlem

MP experter?!

Kan man önska sig Horizon 2 med 2-4 player coop till PlayStation 5 release?!

Dom skulle från början implementera det i ettan om man kollar Noclips dokumentär. Men hade ej tid och resurser till att göra det bra så det slopades.

1
Skriv svar