Meningslösa, men imponerande bedrifter av folk med alldeles för mycket fritid

Medlem
Meningslösa, men imponerande bedrifter av folk med alldeles för mycket fritid

Ja som titeln antyder, fyll på med videos av tokstollar som har åstadkommit någonting imponerande.

"Mitt" bidrag för att starta det hela nedan:

den "musikaliska" biten startar efter cirka 20 sekunder.

Finns även denna.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Releasehästryttare

MM kommer ihåg Sammy1Am när han va ny för han gjorde många mlp låtar i s1-2

#nostalgi

Medlem

Vet inte om meningslösa och för mycket fritid; kanske bara fokuset på vad man ska göra på fritiden som är annorlunda än andras.
Måste oavsett säga att det "Smells Like Nerd Spirit":

Floppotron har väldigt många låtar

Medlem
Skrivet av waeress:

Vet inte om meningslösa och för mycket fritid; kanske bara fokuset på vad man ska göra på fritiden som är annorlunda än andras.

Tja, jag var ju tvungen att ha en målande tilel på tråden...


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Medlem

Jag köpte 15 kilo Nutella. Räknas det?


signatur

Burn in the light.

Medlem

@redruM: Inte om du tänker äta det. Då är det bara onyttigt, inte meningslöst. Fast om du äter alltihop i en sittning så är det ganska imponerande. Möjligen livsfarligt, men imponerande.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Akronym:

@redruM: Inte om du tänker äta det. Då är det bara onyttigt, inte meningslöst. Fast om du äter alltihop i en sittning så är det ganska imponerande. Möjligen livsfarligt, men imponerande.

Jag åt inget. Gav bort allt.


signatur

Burn in the light.

Moderator | Testpilot
Skrivet av redruM:

Jag åt inget. Gav bort allt.

Det var ju jävligt dumt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Varför?


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av waeress:

Vet inte om meningslösa och för mycket fritid; kanske bara fokuset på vad man ska göra på fritiden som är annorlunda än andras.
Måste oavsett säga att det "Smells Like Nerd Spirit":
https://www.youtube.com/watch?v=GwuCQ3u2N_A

Floppotron har väldigt många låtar

Det där var rätt häftigt

Medlem

Ja vad säger man.

Fyra stycken C64 används i nedanstående video.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Inaktiv

Jag spelade en gång hela STALKER: Call of Pripyat i en sittning när jag var arbetslös, det tog ungefär 23 timmar. Jag antar jag måste ätit och gått på toa nån gång också men det har jag inget minne av.

Skribent
Skrivet av anon_119148:

Jag spelade en gång hela STALKER: Call of Pripyat i en sittning när jag var arbetslös, det tog ungefär 23 timmar. Jag antar jag måste ätit och gått på toa nån gång också men det har jag inget minne av.

Imponerande och lite läskigt!

Minns att i tonåren kunde jag också lira obscent många timmar i följd utan att tröttna, eller att kroppen tog stryk. Team Fortress Classic, Quake 3 och Unreal Tournament var sådana spel där jag kunde spela match efter match efter match, och så var plötsligt hela lördagen försvunnen. Eller att jag kom hem från skolan runt 15-16-hugget och spelade mer eller mindre nonstop till 23-24.

Hade jag försökt mig på något sådant idag hade jag nog fått sjukskriva mig dagen efter.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Jag spelade en gång hela STALKER: Call of Pripyat i en sittning när jag var arbetslös, det tog ungefär 23 timmar. Jag antar jag måste ätit och gått på toa nån gång också men det har jag inget minne av.

Tidigare i år på en söndag så spelade jag en omgång av "Tetris Marathon" i Tetris Effect i 10,5 timmar och tog bort 12390 rader eller vad det nu var. Gick dock på toa en gång när batteriet i kontrollen tog slut och jag bytte till en annan, som tur var så pausades spelet automatiskt när det hände. Till sist så tröttnade jag på det och gav mig själv Game Over, hade annars kunnat fortsätta.

Medlem

WOW, detta var häftigt!

1
Skriv svar