Red Dead Online hoppar på battle royale-tåget – Gun Rush ute nu

Robot
Red Dead Online hoppar på battle royale-tåget – Gun Rush ute nu

Och flera åtgärder för att stoppa grisigt beteende online.

#red-dead-online, #red-dead-redemption-2, #rockstar


Medlem

Kom igen nu då...låt höra gnäll om detta

Personligen ser jag inga problem med att det finns flera spellägen i något spel


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Gnällkuk

Så... RDR Online har alltså blivit Dark Zone från Division?

Kommer ni testa spelläget?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Förstår inte hur folk kan spela detta online? Alla springer runt med auto-aim på ett onlinespel. Vad är det roliga med det?

Redaktör
Skrivet av Rydell1986:

Förstår inte hur folk kan spela detta online? Alla springer runt med auto-aim på ett onlinespel. Vad är det roliga med det?

Det är rätt värdelöst mot andra spelare, men kul att köra uppdrag med kompisar.


signatur
Medlem

Precis som Tomas säger, man spelar det för att uppleva den härliga världen tillsammans med vänner, hitta på roliga hyss och köra co-op.
Tyvärr har jag inga vänner med Xbox, så jag får köra matchmaking...


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Härligt att dom fixar onlinedelen. Vill också påpeka att prisjägare är den svenska översättningen på bounty hunters.

Medlem

Hade de inte redan ett Battle Royale-läge?

Medlem

Hade gärna varit utan markeringar för andra spelare på kartan helt. Det hade varit mycket lättare att hålla sig undan då.
Alternativt att man fick välja själv om man vill synas eller inte.


signatur

PSN: MrOakenborn

Redaktör
Skrivet av Oakenborn:

Hade gärna varit utan markeringar för andra spelare på kartan helt. Det hade varit mycket lättare att hålla sig undan då.
Alternativt att man fick välja själv om man vill synas eller inte.

Ja, man hoppas ju att uppdateringen hjälper för free roam har varit rätt meningslöst - folk som förföljer och dödar en även om man inte ens spelar.


signatur
KoP
Medlem

Dom kan hoppa på vilka tåg dom vill, själv hoppade jag av RDR 2 online tåget tidigt. Det var inget vidare roligt utan passive mode. :/

jkw
Medlem

Ja det där med proximity var varmt välkommet. Känns helt värdelöst att ens köra Online nu när man blir raidat av ett gäng idioter om och om och om igen så fort man loggar in.

Sist jag körde online tog det väl 7-10 deaths innan jag kom till min camp där de inte kunde döda mig.

Visst, det är online-spel, men det känns rätt meningslöst att försöka ge sig på 4-5st när man är rätt ny på RDO och inte ens rank 10.

Medlem

Det går forfarande att se alla andra spelare på kartan tyvärr.
Hoppas att de fixar problemet med folk som flyger, spawnar in massa båtar osv. Det är lagom irriterande när man får en båt mitt i skallen och hästen dör och hamnar under båten så man inte kommer åt den.

Medlem

Auto aim måste bort.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

”Beter sig som svin...” Låter som rena rama Vilda Västern.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Årets spel........BS!!!

Redaktör
Skrivet av VeltroXDudE:

Årets spel........BS!!!

Det var RDR2 som blev årets spel, inte Red Dead Online-betan.


signatur
Medlem
Skrivet av bent toe:

Auto aim måste bort.

Och dom jävla blipparna på minimappen!
(Spelare på kartan)
Sorgligt att tidernas bästa sp-spel blev världens kalkon i mp.

1
Skriv svar