Twitch trodde Super Smash Bros-spelare drack sig medvetslös under stream

Robot
Twitch trodde Super Smash Bros-spelare drack sig medvetslös under stream

En veckas ban för att ha ramlat av stolen efter en blöt kväll.

#super-smash-bros, #twitch


Inaktiv

Klassiskt efterkonstruktion att säga att man bara skojade när man är så full att man ramlar ihop

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Klassiskt efterkonstruktion att säga att man bara skojade när man är så full att man ramlar ihop

Det gör jag hela tiden


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Klassiskt efterkonstruktion att säga att man bara skojade när man är så full att man ramlar ihop

Än sedan. Han är en vuxen människa och gör väl vad han vill. Twich å sin sida har ju varningar om att man måste vara 18 osv. Ser inte vad problemet är bortsett från att internet censureras allt mer av PK-fierade tjänster.

Medlem

Kollade en del på den streamen. Han var riktigt full faktiskt men var sent också så gissar mer på att han blev sömnig å nickade till. Har hänt en själv också fast inte på stream. Underhållande kille, hoppas han är lite mer försiktigt i framtiden.

Medlem

Vadå finns det folk som spelar Smash nykter?


signatur

subterranean homesick alien

Releasehästryttare
Skrivet av Anton Q:

Vadå finns det folk som spelar Smash nykter?

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Vadå finns det folk som spelar Smash nykter?

Jag hoppas innerligt att mina barn gör det....

Medlem

Allt det här är ju bara en skämtsam kommentar till texten som smashspelaren Salem skrev om meleecommunityt. Mang0 gör karikatyr av Salems bild av Mang0.

"Mango is someone who constantly drinks and does whatever he wants and doesn’t care about anything. People like him are extremely dangerous. During the Smash Ultimate Invitational some Smash players were scared of what he would do at the Invitational— more so even when he made a tweet saying he isn’t gonna be invited back. He took pleasure in giving the idea that he did something wild that could have destroyed everything. Why should anyone allow this history of recklessness? But it gets a pass because Melee said so." - Salem

Medlem

Det är ju så det funkar i verkligheten också?

Ramlar av stolen på krogen.
Krogen och Kompisarna : Nu räcker det för denna veckan.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av sebrock:

Än sedan. Han är en vuxen människa och gör väl vad han vill. Twich å sin sida har ju varningar om att man måste vara 18 osv. Ser inte vad problemet är bortsett från att internet censureras allt mer av PK-fierade tjänster.

Smash är väll ett spel som lockar barn.
Då bör inte folk vara berusade när dom sänder oavsett om det var skämt eller inte.
Twitch kanske borde göra nått mer än att bara har 18års uppmaningar och dela sidan i ett under 18 och från 18 så slipper unga hamna fel och folk bli avstängda på fel grunder.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Struggle:

Det är ju så det funkar i verkligheten också?

Ramlar av stolen på krogen.
Krogen och Kompisarna : Nu räcker det för denna veckan.

Naah, riktiga kompisar reser en upp på stolen igen och bjuder på en öl till

Medlem

vilken tönt som blir full på öl


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Molotov:

Smash är väll ett spel som lockar barn.
Då bör inte folk vara berusade när dom sänder oavsett om det var skämt eller inte.
Twitch kanske borde göra nått mer än att bara har 18års uppmaningar och dela sidan i ett under 18 och från 18 så slipper unga hamna fel och folk bli avstängda på fel grunder.

jag håller med, twitch borde vara helt 18+ det finns ju fan nakna handleder och ibland ser man sockarna på människor ..... jävla ksetet pk samhälle vi ska leva i nu, vill du inte att barn ska se på twitch blocka det i din router och ta bort barnets simkort..

Inaktiv
Skrivet av Kleptoman:

vilken tönt som blir full på öl

Vilken tönt som ”bara kan bli full på sprit”

Medlem
Skrivet av pippen1001:

jag håller med, twitch borde vara helt 18+ det finns ju fan nakna handleder och ibland ser man sockarna på människor ..... jävla ksetet pk samhälle vi ska leva i nu, vill du inte att barn ska se på twitch blocka det i din router och ta bort barnets simkort..

Jag förstår inte vad du menar om det var ett svar på mitt inlägg.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av sebrock:

Än sedan. Han är en vuxen människa och gör väl vad han vill. Twich å sin sida har ju varningar om att man måste vara 18 osv. Ser inte vad problemet är bortsett från att internet censureras allt mer av PK-fierade tjänster.

Igen, det är inte censur. När ska ni anti-pk-människor förstå att företag gör exakt vad de vill på sin egen plattform. Vänd på det istället och säg varför twitch måste visa innehåll som går emot deras värdegrunder?

Han kan helt på sin egen hand skapa en streamingplattform och streama sig själv medans han dricker sig aprak eller vad han nu vill göra.

Tramskommentar.


signatur

IDKFA

Medlem

Ser inte problemet iom att han blev avstängd.

1
Skriv svar