Spelåret 2019 rivstartar med en efterlängtad superduo

Robot
Spelåret 2019 rivstartar med en efterlängtad superduo

Bowsette, Kalle Anka och en zombieparad i releaselistan för januari.

#releaselistan, #spelåret-2019


Medlem

Nej, inget som intresserar mig i januari. Ganska skönt, jag håller på att beta av lite i backloggen.

Medlem

Ace Combat 7: Skies Unknown
POG


signatur

Meep!

Medlem

Hoppas PC versionen av RE2 är bra för det är en version jag vill ha.

Medlem

Ser fram emot Kingdom Hearts 3, Resident Evil 2 samt episod 2 av Life Is Strange 2


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Värmer upp inför Resident Evil 2 Remake med massor av skräck. Just nu med DLC materialet till Resident Evil 7. Sedan lirar jag även de suveräna Visage och Infliction. Mycket bra skräckspel i samma anda som P.T och med inslag från Layers of Fear.

Resident Evil 2 Remake ska bli riktigt mumma att få sätta tänderna i till Steam. Ägde aldrig PS ONE så missade originalet på 90-talet.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jag läste en preview av RE2 igår och enligt den så ska spelet tydligen vara mkt svårare nu än originalet och att ammunition tydligen är ännu mer rare så man får nog välja sina strider lite. Ska tydligen vara väldigt gore fyllt med vilket låter lovande hehe.
Och precis som med RE remastern så ska 2an även ha några helt nya sektioner osv.
Verkar bli riktigt nice att sätta tänderna i iaf, om inte zombie nissarna sätter tänderna i en först... huvva!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Releasehästryttare

Uppdaterat https://www.fz.se/forum/trad/433213-intressanta-spelslapp-jan... med ett par släpp som kan bli bra.

Medlem

Aldrig spelat något av de tidigare kingdom Hearts spelen men tänkte ge 3:an en chans, är det ett måste att spela dem tidigare för att förstå något alls? tänkte läsa på om storyn (hinner inte spela 1 och 2).

KoP
Medlem

Blir Walking Dead och Life is strange i Januari.

Gen
Medlem
Skrivet av DieZe:

Aldrig spelat något av de tidigare kingdom Hearts spelen men tänkte ge 3:an en chans, är det ett måste att spela dem tidigare för att förstå något alls? tänkte läsa på om storyn (hinner inte spela 1 och 2).

Undrar detsamma.
Sen verkar KH3 så extremt hajpat att det bara måste vara bra?

Medlem
Skrivet av Gen:

Undrar detsamma.
Sen verkar KH3 så extremt hajpat att det bara måste vara bra?

Det känns så, jag har endast hört bra om de tidigare spelen och jag gillar upplägget med Disney karaktärer i en öppen? värld Im aboard the hype train!

1
Skriv svar