Dags att rösta fram ER årets spel-lista!

Medlem
Skrivet av pelson:

Kingdom Come: Deliverence.
Jag är nog beredd att släppa lös hästarna här och säga att det är ett av de bästa spelen jag spelat någonsin. Förstår inte alls varför alla klagar på optimering och buggar? Jag har spelat 20-30 timmar nu och inte stött på en enda bugg, och spelet flyter som rent smör i en av de vackraste miljöer jag sett.

Helt otroligt spel, ett jädra mästerverk. Skulle betala fullpris för det spelet som en jaktsimulator bara, gå runt i skogen bland vattendrag och lyssna på fåglar med bågen i näven.

Vill även slå ett slag för Assassin's Creed Odyssey, det tog mig på sängen. Kan vara för jag är älskar just den epoken dock. Avskyr de andra spelen i serien.

RDR2 körde jag 45 min och tog bort, inte min grej alls...men jag förstår varför folk gillar det.

Måste nog kolla Kingdom Come: Deliverence🙂 Älskar RDR2. Men har inte kollat Kingdom Come. Så bra med tips på denna sida. Alla har ju rätt! För känslor går inte att mäta.

Medlem

Svårt, men för mig blev det Pillars till sist. Hade dock väldigt skoj med Far Cry 5, den klockrena liknelsen längre upp till trots.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Roligt att flertalet nämner Kingdom Come och Subnautica, har fått mig att sätta upp de spelen på min inköpslista. Just Subnautica verkar helgrymt.

Annars verkar GOW och RDR2 toppa listan, inte helt oväntat. Antar att RDR2 vinner, men egentligen borde GOW göra det, folket har som vanligt fel!

Nej men skämt åsido så har jag inte gett RDR2 tillräckligt mycket tid för att yttra mig om det, slutade spela när man kom till första staden då det laggade för mycket (spelar på en PS4 slim). Dödar all inlevelse för mig tyvärr, vilket är synd för spelet kändes riktigt bra fram till dess. Får vänta till PC-releasen eller köpa en Pro.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Avstängd

Röstade FIFA 19.......

Nej men seriöst så blev det såklart RDR2. Har spelat igenom det två gånger nu så vet inte hur många 100 timmar jag lagt på det.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Så det var 2018 Kingdom Come kom alltså, kändes mycket längre sen. Var helt fast i det i ett par veckor men sen kändes det lite ihåligt. Ungefär som RDR2. Avstod min röst, men missade att Kingdom Come fanns på listan, hade röstat på det om jag lagt märke till det

Inaktiv
Skrivet av Över45:

Måste nog kolla Kingdom Come: Deliverence🙂 Älskar RDR2. Men har inte kollat Kingdom Come. Så bra med tips på denna sida. Alla har ju rätt! För känslor går inte att mäta.

Riktigt bra spel KC:D, men för din skull så vill jag bara säga att det är väldigt olikt RDR2. Bara så du inte tror att det är liknande spel.

Håller själv på att spela genom KC:D just nu faktiskt. Det var en buggig röra utan dess like när det släpptes men de 7h jag kört nu så är det bara grafiska glitchar jag stött på. Men rekommenderas starkt, dock utan att jämföra det med RDR2.

Medlem

@anon_326114: Rekommenderar också Kingdom Come 100%

Ett typiskt "bara en quest till-spel" och man sveps in en helt fantastisk miljö som man bara vill uppleva och utforska hela tiden.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Ti.
Medlem

Ez pick.

FM-guru
F.d. Sisyr

Subnautica.

Return to the Obra Dinn och Dead Cells utgör resten av topp 3.

Medlem

Röstade på Spider-Man. Because, Spider-Man!

Annars är RDR2 en favorit, samt Subnautica. Har precis införskaffat GoW så det ligger på backloglistan i bokhyllan. Ska bara bli klar med RDR2 först, de 1-2 timmar speltid jag har om dagen...


signatur

I drank what?

Medlem

Return of the obra dinn är det enda svaret som är rätt.

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Riktigt bra spel KC:D, men för din skull så vill jag bara säga att det är väldigt olikt RDR2. Bara så du inte tror att det är liknande spel.

Håller själv på att spela genom KC:D just nu faktiskt. Det var en buggig röra utan dess like när det släpptes men de 7h jag kört nu så är det bara grafiska glitchar jag stött på. Men rekommenderas starkt, dock utan att jämföra det med RDR2.

Det är nog inte ngt större problem. Spelar alla sorters spel bara jag upptäcker vad som gör att många gillar det så brukar jag också gilla det. Tack för informationen!

12
Skriv svar