Diskutera – Vad längtar du mest efter spelåret 2019?

Robot
Diskutera – Vad längtar du mest efter spelåret 2019?
Medlem

The Outer Worlds, med Cyberpunk som god tvåa. Det skall vara rollspel i år!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Ser fram emot Resident Evil 2 den 25:e januari, har inte lirat originalet men gillar denna typen av spel. Blandning av häftig atmosfär och pusslande.
Metro Exodus som kommer den 15:e februari står även på min lista. Älskade Metro 2033 och Metro Last Light. Väntat på detta spel! Vad kan gå fel?

Finns säkert fler spel, men dessa är de jag ser fram emot nu under Q1.


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

The outer worlds, Wolfenstein youngblood, Doom eternal (om det kommer i år?), Rage 2, Metro Exodus och Ion maiden. Kanske får man se Wolcen också? Känner på mig att 2019 kommer bli ett grymt spelår


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

The Outer Worlds, Cyberpunk(Fet chans, men man kan ju hoppas), Division 2.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Megadelux

0.18 patchen i Factorio.

Medlem

Hoppas på något nytt grafikkort ifrån Amd, Något nytt om nya generationen ifrån Xbox samt ps4.

Spelmässigt Cyber punk m.m.

Medlem

JAg ser fram emot fred, kärlek och mycket spelande........Metro E, Nya FF, Cyberpunk såklart, Atomic Heart, Biomutant of course, en sjuk cool Atari konsol, så jag kan grinda spel från 90-talet, att Blizzard tar fram pennan igen och gör något spektakulärt nytt, FZ:s alla fredags konversationer.....de kan man ju inte missa. Nytt från AR och VR.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Releasehästryttare
Medlem

Det jag längtar mest till är Warcraft 3 reforged! ska bli riktigt roligt att spela igenom det igen=)

Medlem

Oj oj, Sekiro, som kommer nu 22a mars och självklart
CP2077, som jag anar kommer q4 2019!

Inaktiv

The Outer Worlds som flera andra nämnt. Tyvärr tror jag inte alls att Cyberpunk kommer i år annars så självklart det med.

Men jag tror och hoppas att Mount & Blade 2: Bannerlord kommer i år och det är jag duktigt taggad på.

EDIT: och självklart Wasteland 3

Medlem

Kingdom Hearts 3, jag har väntat så många år på att det ska komma ut så det ska bli kul att äntligen få spela igenom det. Sen så ser jag också framemot Resident Evil 2 remaken, ser väldigt bra ut.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

GTA 6 Vice City.


signatur

Det var detta...

Medlem

Anno 1800 hoppas jag kan bli "ersättaren" till 1404.

Medlem

Last of Us 2? och en PS5 annonsering.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Last of Us 2? och en PS5 annonsering.

what he said!

Medlem

1. Resident Evil 2 Remake.
2. Death Stranding. (om det kommer 2019)
3. Metro Exodus.
4. Shenmue 3.
5. Cyberpunk 2077 (om det kommer 2019)

Medlem

1. Solklar etta, next gen info. Oavsett företag instampat på burken. Release smäller högre men jag tror inte det sker i år.
2. RPGs!! metervis med RPG. Hoppas The Outer Worlds är en mysig nattsuddare. Mer info om Cyberpunk såklart.
3. Tid och pengar...om det någonsin kommer🤔

Medlem

Shenmue 3 och Release date på ghost of tsushima och ps5

Medlem

Går in i 2019 ganska blank, finns inte så många kommande titlar som lockar ännu.

Medlem

Ska bli riktigt kul att få spela The Division 2.

Medlem

Nu har jag ingen större koll på vilka spel som kommer i år, men Kingdom Hearts 3 och Shenmue 3 står högt upp på listan.

Medlem

DooM Eternal, rip and tear!

Medlem
Medlem

Final fantasy 7
Cyberpunk 2077
Ett nytt Ratchet and Clank

Medlem

Bättre standard när det kommer till konsol. Istället för "Pro-maskiner" så vill jag se en standard där man välja mellan högre upplösning eller 60 fps.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

- Warcraft 3 Reforged
- Wastelands 3
- Anno 1800
- Blacksad
- Disco Elysium
- Team Sonic Racing
- Crash Nitro Kart (Remastered)
- Serious Sam 4 : Planet Badass
- My Friend Pedro

Medlem

Metro: Exodus
Biomutant
Borderlands 3
Wc3: Reforged (I brist på Wc4)
Cyberpunk 2077
The Outer Worlds
Rage 2


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Classic Wow och The Division 2.

123
Skriv svar