FZ:s julkalender 2018!

Medlem

Varför är mina följa trådar alltid röda som att indikera på att jag har fler nya meddelanden när det inte finns och varför får jag mail från FZ där det står att jag har flera olästa även fast jag vet att jag inte har det.

Det här har hållt på ett bra tag och jag vet att det här kanske inte är tråden jag ska skriva om det här i men så här tidigt på morgonen fick jag tuppjuck och var tvungen att avreagera mig.

*end of rant*

Medlem
Skrivet av KimiKiwi:

Varför är mina följa trådar alltid röda som att indikera på att jag har fler nya meddelanden när det inte finns och varför får jag mail från FZ där det står att jag har flera olästa även fast jag vet att jag inte har det.

Det här har hållt på ett bra tag och jag vet att det här kanske inte är tråden jag ska skriva om det här i men så här tidigt på morgonen fick jag tuppjuck och var tvungen att avreagera mig.

*end of rant*

Kanske är jag som missförstått, men jag tror röda ikoner innebär "heta" trådar, alltså lite större trådar med fler inlägg. Grå ikoner är mindre populära trådar.

Om du har olästa meddelanden eller inte indikeras av om ikonen är ett öppet eller stängt kuvert, inte av färgen på ikonen.

Medlem

Tråkigt att humor premieras i varje svar!
Ibland har man bra svar som är 1337 och humorbefriade.
😎

Medlem
Skrivet av KimiKiwi:

Varför är mina följa trådar alltid röda som att indikera på att jag har fler nya meddelanden när det inte finns och varför får jag mail från FZ där det står att jag har flera olästa även fast jag vet att jag inte har det.

Det här har hållt på ett bra tag och jag vet att det här kanske inte är tråden jag ska skriva om det här i men så här tidigt på morgonen fick jag tuppjuck och var tvungen att avreagera mig.

*end of rant*

Finns om det i tråden Ge feedback på nya FZ.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Det har inte dragits någon vinnare sedan den 11:e... Blir det inga klappar till bidragen där?

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Madridaren:

Det har inte dragits någon vinnare sedan den 11:e... Blir det inga klappar till bidragen där?

Vinnare dras löpande ända fram till jul! Försmäkta icke.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Tackar för vinsten i lucka 6 ^^

Medlem

Vilka är redaktionen i lucka 22? Jocke, Calle och Thomas eller är det någon mer?

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Jokobib_Bob:

Vilka är redaktionen i lucka 22? Jocke, Calle och Thomas eller är det någon mer?

Jag själv och resten av våra grymma frilansare och Johan Olander kan räknas med också!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Backloggens befriare

Upptäckte precis att om man trycker på krysset istället för på svaret i popupen som tar en till Facebook, så slipper man åka till Facebook!


signatur

Ad hoc addendum

Inaktiv

Kanonbra julkalender i år (som vanligt) Kikade tillbaka och såg att ni hade en fin deal på vattenkylare från corsair som jag ändå skulle köpa men missa den men som tur är så har netonnet så bra pris på dom ändå så snyter dit imorn när de öppnar

God jul och gott nytt år! Tack till redaktionen för ert arbete 2018 så ser vi fram emot 2019. Varje nytt år kan förövrigt bli året de avtäcker HL3 haha... Tack också till alla användare här på FZ som alltid gör kommentarsfälten intressanta och kommer med bra hjälp och tips i forumen ;:) Haj!

Medlem

@Gustav Höglund: Hur snabbt skickas meddelande till vinnarna. Såg att jag vunnit i en av luckorna, men har inte fått nåt mejl.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Bennii:

@gh0glund: Hur snabbt skickas meddelande till vinnarna. Såg att jag vunnit i en av luckorna, men har inte fått nåt mejl.

Det kommer skickas ut mail nu under mellandagarna! Grattis till vinsten.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

@Gustav Höglund Lycklig luck-vinnare här som dock inte fått något mail. Bör jag vara orolig eller dröjer FZ-tomten lite till bara?

Redaktör
Skrivet av Millen:

@gh0glund Lycklig luck-vinnare här som dock inte fått något mail. Bör jag vara orolig eller dröjer FZ-tomten lite till bara?

Vi petar på tävlingsmästare Gustav för att få fart på honom!


signatur
123
Skriv svar