Blizzard vill rensa upp i Twitch-chatten med ett nytt system

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Ja? Du påstår ju att en annan användare hittar på men jag kan också läsa utan större problem, mycket på grund av vad jag skrev ovan.

Vem var det som skrev?

Moderator | Testpilot
Skrivet av stenman:

Vem var det som skrev?

?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Man får ju välja om man ska se vem eller vad som skrivs, om man ska följa en twitchchat.

Moderator | Testpilot
Skrivet av stenman:

Man får ju välja om man ska se vem eller vad som skrivs, om man ska följa en twitchchat.

Och vad har det med din kommentar "Vem var det som skrev?" att göra? Vem som skrev i chatten? Det vet jag inte nu flera dagar och veckor senare tyvärr.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Och vad har det med din kommentar "Vem var det som skrev?" att göra? Vem som skrev i chatten? Det vet jag inte nu flera dagar och veckor senare tyvärr.

Nej för du valde ju å hinna läsa vad som skrevs, inte av vem.
Å map hur illa du förstår texten här så tar jag för givet att du aldrig hann se.

Meeen; kanaler med slow chat mode funkar ypperligt trots 20000 viewers.

Å än bättre blir det när bara prenumeranter får kommentera, för de har ju ett intresse av att föra kanalen framåt med content även i textformatet.

Tillskillnad från alla milleniumbarn som inte förstår bättre än att spamma skit rent ut sagt.

Moderator | Testpilot
Skrivet av stenman:

Nej för du valde ju å hinna läsa vad som skrevs, inte av vem.
Å map hur illa du förstår texten här så tar jag för givet att du aldrig hann se.

Meeen; kanaler med slow chat mode funkar ypperligt trots 20000 viewers.

Å än bättre blir det när bara prenumeranter får kommentera, för de har ju ett intresse av att föra kanalen framåt med content även i textformatet.

Tillskillnad från alla milleniumbarn som inte förstår bättre än att spamma skit rent ut sagt.

Jag är visserligen trött efter nyår, men ska erkänna ändå att jag har problem att förstå vad du vill försöka säga.

Så jag berättar att jag i vanlig ordning när jag fokuserar på chatten att jag hänger med i vad som sägs, att jag faktiskt hinner läsa för det mesta (helst när det är så korta meddelanden). Så ditt svar på det är "Vem var det som skrev?". Igen, frågar du vem det var som skrev något i chatten när sist jag kollade? Hur ska jag minnas det när sist jag kikade e-sport var i slutet av November / början av December på Dreamhack. Inte någon skulle komma ihåg det så här i efterhand och även live så spelar det väl ingen roll om jag kommer ihåg namnet på den som skrev? Så länge jag hänger med i vad som skrivs och pratas om i chatten så räcker det gott och väl.

Är det något annat jag inte förstår så förklara gärna vad du menade med din kommentar.

Jag antar bara att du är på Newklears sida att man absolut inte kan hänga med och läsa något i en snabbchatt, men vi är alla olika och för mig och den andra personen som skrev här så funkar det rätt så bra. Meddelanden är oftast ganska korta och många gånger bara smiles också. Tror ingen av oss menade att man hinner läsa exakt ALLT och reflektera över det, utan mer att vill man läsa chatten så är det inte svårt att få ett humm av vad de pratar om. Just i E-sport så skriver folk om vad som händer i matchen för det mesta och mycket som skrivs är större delen av tiden reaktioner på vad som hände, därav det inte är svårt att hänga med.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Esport utan twitchchat är som att gå på en sportbollsmatch utan publik.

Medlem

Blizzard fortsätter döda sig själva!


signatur

AYY LMAO

12
Skriv svar