Medlem

Gott Nytt År! Tack för det gångna året FZ, och ser fram mot ett nytt spännande spel år 😊

Medlem

Gott nytt år! Tack fz för att ni gör ett gedigert jobb och tack alla läsare för att ni ör en så skö community!

Releasehästryttare
Redaktör

Gott nytt 2019!


signatur
Medlem

Akemashite omedetou!!..
.. som de säger borta i japanland!

Medlem

Gott Nytt År 🎉🥂

Medlem

Gott nytt år kära vettiga människor!

Skribent

Gott nytt 2019!

Skägg.
10 Chambers

Gott nytt alla! Kan glatt meddela att vi passerat 70 000 kr! Vilka hjältar ni är!


signatur
Backloggens befriare

Gott nytt år på Er! Ser fram emot ett nytt härligt spelår tillsammans!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Glad midsommar


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Gott Nytt År FZ inklusive das community. Ni (FZ) har ett fint sätt mot era läsare med ödmjukhet o god ton. Kul även att ni svarar folk som har "adBlocker" påslaget av olika anledningar. Fortsätt med ert fantastiska jobb. Chefredaktören CeeJay Johnsson är ju som en snäll, glad nallebjörn man vill ge en stor kram. Peace and Love.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Gott nytt år alla!

Medlem

Gott nytt år alla!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Ambassadör
Xbox

Gott nytt år FZ!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Glad midsommar

Jag tror att du har missuppfattat det hela lite.

Gott nytt år


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Akronym:

Jag tror att du har missuppfattat det hela lite.

Gott nytt år

I said
GLAD MIDSOMMAR D:


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

12
Skriv svar