Jack Black startar sin egen gamingkanal på Youtube

Robot
Jack Black startar sin egen gamingkanal på Youtube

Ska bli större än Ninja och Pewdiepie.

#jablinski, #jack-black, #youtube


Releasehästryttare

Han har min follow tills vidare, förhoppningsvis blir det inte bara fortnigt content då folk snackar om att det är vad hans son spelar och troligtvis är vad vi får.

Medlem

Nope.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Han kan ju i alla fall ha grym musik på sina videor!

Medlem

Högst tveksamt om han ens kommer nära att säga att han kommer kunna komma nära pewdiepie...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Högst tveksamt om han ens kommer nära att säga att han kommer kunna komma nära pewdiepie...

Jag tror inte också att han inte har så många, åtminstone oftast.

Medlem

Herrejävlar. Fanskapet börjar bli gammal...

Medlem

Jack är då roligare än dom andra två fjantarna.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Skyrage:

Herrejävlar. Fanskapet börjar bli gammal...

Vafan!, lika gammal som mig :..(


signatur

i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|Gigabyte 1660 OC
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

Medlem

Större än Pewdiepie och bara ladda upp på fredagar? Good luck! (Tar dock inte det på allvar. ^^)

Medlem

1.5miljoner följare redan....

Medlem

Tror dock detta är lite mer ett skämt från Jack black men nog om han ville skulle han kunna bli större än den jävla muppen som kallar sig Pewdiepie jag menar Jack black är bra skådis och musiker Pewdiepie är en mupp som blivit stor igenom att fjanta sig och skrika och bete sig som en galning vilket dagens små barns ungdomar värkar tycka om. Så ja det kanske blir svårt att slå Pewdiepie tror inte Jack skulle orka bete sig en hjärnskadad mupp heltiden.

Medlem

som han ser ut med det skägget.. jäkla lodis

Medlem
Skrivet av ThePeon:

Tror dock detta är lite mer ett skämt från Jack black men nog om han ville skulle han kunna bli större än den jävla muppen som kallar sig Pewdiepie jag menar Jack black är bra skådis och musiker Pewdiepie är en mupp som blivit stor igenom att fjanta sig och skrika och bete sig som en galning vilket dagens små barns ungdomar värkar tycka om. Så ja det kanske blir svårt att slå Pewdiepie tror inte Jack skulle orka bete sig en hjärnskadad mupp heltiden.

WORD!

Avstängd

Han får mitt stöd iaf! Skön skådespelare av det lilla han kan skådespela och skön musik.

Avstängd
Skrivet av caene:

Yikes, undrar vad det är han försöker göra med sin "gaming" kanal. En gamling som inte riktigt vet vad han håller på med, kul att titta en sån spela ett spel. Nej tack.

Men du att pewdiepie vet vad han gör?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av caene:

Yikes, undrar vad det är han försöker göra med sin "gaming" kanal. En gamling som inte riktigt vet vad han håller på med, kul att titta en sån spela ett spel. Nej tack.

Hur vet du att han inte vet vad han håller på med? Har han lagt upp nåt där han spelar än? Det funkar bra för gaming grandpa och han är garanterat en gamling Jack Black har i alla fall bättre personlighet än vår svenska fåntratt. (jag missunnar inte pewdiepies framgång men han är inte min kopp te)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Det luktar flopp! Men jag kanske blir överraskad men jag är i nuläget svårt skeptisk!

Medlem

@xverminator: Han har redan fler följare än många kanaler som försöker. Låter som en medioker framgång hittills!


signatur

I drank what?

Medlem

Men han är ju en framgångsrik skådis och musiker utan tydliga tecken till hjärnskada eller ADHD. Detta kan aldrig gå an på Youtube, där måste man bete sig som en apa om man vill ha följare.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Älskar Jack Black men hans videor är lite väl cringe.

Medlem
Gammal är äldst.
Skrivet av adfactory:

Vafan!, lika gammal som mig :..(

Här känner jag mig distingerad som börjar närma mig 40-strecket, men du har redan blåst vidare och närmar dig 50? ägd =(

Medlem
Skrivet av caene:

En gamling som inte riktigt vet vad han håller på med.

Alltså, hur vet du att han inte är insatt eller har ett stort genuint intresse?

Medlem
Skrivet av Evilof:

Här känner jag mig distingerad som börjar närma mig 40-strecket, men du har redan blåst vidare och närmar dig 50? ägd =(

Ett år kvar till 50... *känner mig som 27, ser ut som 36


signatur

i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|Gigabyte 1660 OC
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

Medlem
Skrivet av ThePeon:

Tror dock detta är lite mer ett skämt från Jack black men nog om han ville skulle han kunna bli större än den jävla muppen som kallar sig Pewdiepie jag menar Jack black är bra skådis och musiker Pewdiepie är en mupp som blivit stor igenom att fjanta sig och skrika och bete sig som en galning vilket dagens små barns ungdomar värkar tycka om. Så ja det kanske blir svårt att slå Pewdiepie tror inte Jack skulle orka bete sig en hjärnskadad mupp heltiden.

Skrivet av Jonrei:
Skrivet av Ravenknight:

Men han är ju en framgångsrik skådis och musiker utan tydliga tecken till hjärnskada eller ADHD. Detta kan aldrig gå an på Youtube, där måste man bete sig som en apa om man vill ha följare.

Vänta här nu... Hela grejen med Jack Black var att han beter sig som en jävla mupp med ADHD eller motsvarande bokstavsordning.
Och jag slår vad om att när ni var ungdomar så satt inte ni och konsumerade högkulturell musik som Mozart, filmer som citizen kane samt böcker som unge Werthers lidande.
Sluta och skyll alla problem på "dagens ungdomar" ni var fan inte mycket bättre själva.

Medlem
Skrivet av ThePeon:

... tror inte Jack skulle orka bete sig en hjärnskadad mupp heltiden.

Det är ju det JB byggt stora delar av sin karriär på jue 😉

Ni som snackar skit om Pewdie ,osv är ju bara rent av avundsjuka 😂 ni sakar pengarna han har i sin ägo,
Ni saknar antalet tittare om ni äns har en kanal på tuben... ja skulle vilja se er bli lika stora som honom utan att bjud på er själva ...

Medlem

@Lowlife talibans:

Jag flikar in att jag tycker att pewdiepie är eller har i alla fall varit ett fån av rang. Att han tjänar pengar på det är ju positivt men inget jag reflekterade över i avundsjuka i mitt tidigare inlägg. Han är en personlighet för den (mycket) yngre skaran och jag tillhör inte den.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av beltet:

Vänta här nu... Hela grejen med Jack Black var att han beter sig som en jävla mupp med ADHD eller motsvarande bokstavsordning.
Och jag slår vad om att när ni var ungdomar så satt inte ni och konsumerade högkulturell musik som Mozart, filmer som citizen kane samt böcker som unge Werthers lidande.
Sluta och skyll alla problem på "dagens ungdomar" ni var fan inte mycket bättre själva.

Vad är det för fel med folk med ADHD?


signatur

IDKFA

Medlem

@mrFluffy: Absolut ingenting, lika lite som det är fel på någon med någon annan diagnos. Men folk använder tyvärr det som svordom, mest pga oförståelse eller brist på empati misstänker jag.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar