Vi auktionerar ut klassiska spel tillsammans med Webhallen i samband med Årets spel!

Robot
Vi auktionerar ut klassiska spel tillsammans med Webhallen i samband med Årets spel!

Intäkterna går oavkortat till Barncancerfonden.


Medlem

Jag som sålda mitt SEGA MD2, vilket jag ångrar idag. Men då vart man behov av pengar och sålde allt man kunde.

Jag hoppar nog auktionen, men skall slänga iväg en slant när ni sänder sedan


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Vågar man buda? Säljaren har ju noll positiva omdömen.
Men "tyvärr" var de jag inte redan äger inte så intressanta titlar så avstår.

Medlem

Bor själv i Götet, hur fungerar frakten då?

Killmonday Games

Kommer det finnas andra möjligheter till att skänka lite pengar under kvällen eller är det bara auktionerna?


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Medlem
MEG
Medlem
Skrivet av Stich:

Bor själv i Götet, hur fungerar frakten då?

Bara frakt inom Sverige


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Är de bara kassetter eller är de med box manual etc?

Medlem
Skrivet av moggen:

Är de bara kassetter eller är de med box manual etc?

Utgå alltid ifrån att det är icke kompletta prylar om du inte ser annat på bilderna eller i texten på tradera annonser. Folk som säljer kompletta produkter i bra skick brukar vara noggranna med att nämna det.

Skägg.
10 Chambers

Det är endast kassetter, tyvärr.


signatur
Medlem

Har redan Yoshi's Island. Det är inte bara det vackraste och tekniskt mest imponerande spelet till snes sett till grafiska effekter (super fx 2 liksom) men det har också bästa soundtracket och är det bästa spelet i Yoshi-serien. Hade gärna budat på Shadowrun om det var svenska versionen och om det var MK2 och inte ettan. Är ändå lite fattig efter julen tyvärr, här så himla många syskonbarn (lite för generös farbror/morbror 🙃) Jag kör på bidrag till cancerforskning när AGDQ kör igång.

Kontot avslutas

Det är mellan 10 till 20 minuter kvar på spelen!


signatur

ゼルダの城

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿
Skrivet av androsynth:

Har redan Yoshi's Island. Det är inte bara det vackraste och tekniskt mest imponerande spelet till snes sett till grafiska effekter (super fx 2 liksom) men det har också bästa soundtracket och är det bästa spelet i Yoshi-serien. Hade gärna budat på Shadowrun om det var svenska versionen och om det var MK2 och inte ettan. Är ändå lite fattig efter julen tyvärr, här så himla många syskonbarn (lite för generös farbror/morbror 🙃) Jag kör på bidrag till cancerforskning när AGDQ kör igång.

Det är svenska versionen av Shadowrun, hade mycket roligt med översättningen när jag testade att spelen fungerar här på kontoret 😀


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

1
Skriv svar