En fjäder i hatten – A Hat in Time har sålt i över en miljon exemplar

Robot
En fjäder i hatten – A Hat in Time har sålt i över en miljon exemplar

Det retroinspirerade plattformsäventyret har hittat sin publik.

#a-hat-in-time, #gears-for-breakfast


Releasehästryttare

Fantastikst spel!

Ångrar att jag väntade 6 månader att plocka upp det.

Er favorit låt från spelet? Min är:

Medlem

För intresserade finns det med 45% rabatt på Steam under julrean
https://store.steampowered.com/app/253230/A_Hat_in_Time/

Medlem

Måste vara exet jag köpte på steamrean som tog det över strecket!

Medlem

Att man missat detta helt, ligger i önskelistan nu iaf

Medlem

Oh! Äntligen på g till Switchen alltså. Gjorde faktiskt en sökning i N-store för några veckor sedan bara för att kolla. Blir definitivt ett köp.

Medlem

Varför tycker jag att "A hat in time" är ett extremt bra namn på ett spel? Känns som att oavsett vad spelet handlar om så skapar det ett intresse.

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Varför tycker jag att "A hat in time" är ett extremt bra namn på ett spel? Känns som att oavsett vad spelet handlar om så skapar det ett intresse.

Riktigt charmig plattformsspel men jag gillar inte namnet då det är lite halv drygt att uttala, särskilt "ööö Hat....". Hehe, löjligt men det känns konstigt i min käft. Annars ett mäktigt spel så det är en petitess. Äger det till Steam sedan launch men har inte varvat det ännu. Fastnade på en boss o lade ner spelandet efter flertalet försök. Ligger på min Bucket list att klara ut dock.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Skitbra spel!


signatur

Ducati Streetfighter 848

NuZ
Testpilot

Sjukt bra spel! Musiken, gameplay ja nästan allt!! Till er som inte äger spelet, köp!

Kör en del speedruns i spelet men har en bit kvar till WR. Nog snabbast i Sverige iaf. Någon Dansk och en Jänkare är ruskigt snabba i spelet.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Otroligt charmigt spel som fångade mitt intresse efter att ha sett enbart den grafiska stilen vid kickstarterkampanjen.

Det har även ett fantastiskt community med fullt av begåvade människor som bidrar till spelets lore (spana in A Hat In Time's Twitter & Discord).

Det är nästan ofattbart att så få människor lyckats snickra ihop ett så fantastiskt underbart spel på distans.
Musik, grafik, kontroll, splitscreen coop i absolut toppklass.
Älskar att det också finns moddar till Steamversionen. Köp omedelbart!!!

1
Skriv svar