God Jul önskar vi på FZ!

Robot
God Jul önskar vi på FZ!

Från oss alla, till er alla...

#god-jul, #redaktionen


Medlem
Inaktiv
Releasehästryttare

God jul!

Kontot avslutas
Min jul hälsning!

Idag är det 26 år sedan som jag fick mitt första tv-spel.
En Nintendo Entertainment System med Super Mario Bros 3 och två handkontroller.
Jag har inte kvar den konsolen men nu förtiden så har jag en NES Classic Mini som jag kan återuppleva mina gamla barndomsminnen med.

Ni får nu ha en riktigt GOD JUL!

/Emuell Moon


signatur

ゼルダの城

Medlem

God jul på er allihopa! \o/

Fragtjuv

God jul allesammans. Tack för ett fantastiskt FZ-år.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

God jul. Jag har som vanligt redan avverkat julen med familjen. Ska spendera dagen i fåtöljen med Zoegas julkaffe, clementiner och lite spel.

Är uppesittarkvällen alltså på fredag?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bennii:

God jul. Jag har som vanligt redan avverkat julen med familjen. Ska spendera dagen i fåtöljen med Zoegas julkaffe, clementiner och lite spel.

Är uppesittarkvällen alltså på fredag?

Korrekt!


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Härligt! Trodde jag skulle missa pga av arbete, men jag jobbar ju dagskift på fredag.

Backloggens befriare

God jul allesammans!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Är det bara jag som vill se @Fredrik Eriksson som julvärd i SVT nästa år? Gillade hans lite mer tillbakadragna approach som småbitter hopbiten jultomte. Tror det skulle passa bra i rutan.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

God jul! Tack redaktionen och mina FZ-forum-vapendragare!
Trevligt år med fina recensioner, nyheter, inslag, diskussioner och streams. Ett rafflande år helt enkelt!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

God Jul!

Medlem
Medlem

God Jul!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

God Jul och tack FZ för ett grymt år!

Medlem

God Jul på er också. Fz är antagligen den sida på internätet jag oftast besöker, och också där den enda virtuella julhälsningen lämnas. Ät gott, ha trevligt, drick med måtta och glöm inte blåsa ut ljusen!

Medlem
Medlem

God jul på eder alla!


signatur

Videomupp

Medlem
Skribent

God Jul! Fan, va fina ni är!


signatur

I am the black wizards.

Medlem

God Jul!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

Gojul på er alla goa nördar ♥


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

God Jul alla anhängare och God Jul FZ och tack för ett superbt spel nyhetsår. Muchas gracias.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

god jul världens bästa FZ
god jul alla mednördar!


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

12
Skriv svar