Dragon Quest XI S kommer till Switch under 2019 – Square Enix utlovar en överraskning

Robot
Dragon Quest XI S kommer till Switch under 2019 – Square Enix utlovar en överraskning

Dessutom, nytt japanskt röstspår går att höra i första trailern.

#dragon-quest-11, #square-enix


Medlem

Detta att jag framemot


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Det här blir ju kalas! Rollspel att ta med på resan är alltid positivt!

Finns det en Switchversion väljer jag ofta den över andra plattformar. Beror på typ av spel såklart, men för rollspel, helt klart!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

Jag har ju inte börjat spela min PS4-kopia än, kan nog mycket väl bli så att jag väntar till Switch-versionen Håller med @grukk , där är rätt mycket värt att kunna spela var som helst, och ändå spela på tv:n när man är hemma.


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Medlem

Jag önskar att 3DS-versiomen kom hit också

Medlem

Ligger högt upp på önskelistan. Det och Town (men vill veta mer om det sistnämnda först). Längtar efter mer jrpg efter mina 100 + timmar med Octopath Traveler.

Medlem
Skrivet av Loevet:

Jag har ju inte börjat spela min PS4-kopia än, kan nog mycket väl bli så att jag väntar till Switch-versionen Håller med @grukk , där är rätt mycket värt att kunna spela var som helst, och ändå spela på tv:n när man är hemma.

Hur kan du hålla dig, kan med handen på hjärtat säga att det är det bästa jrpg på läääääänge! Var nog kanske 10 år sedan jag fastnade för ett spel som jag gjorde med Dragon Quest! Jag körde det på PC i 4k, men du borde iallafall lira på ps4, eller 4k om du har en pro, är galet snyggt! Tror att switchen kommer ligga på 720p.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Detta rpg är väldigt väldigt roligt. Det är sköna gubbar, combat är simpelt men underhållande, du kan puff-puffa (hehe), du kan crafta i fun-forge, och simpel men faktiskt underhållande story. Plus det är ett långt spel.

1
Skriv svar