Vilken låt lyssnar du på nu?

Medlem

"Everyone paid like 1200 dollars. And he said arkap, arkap! It means like jump in everybody. And I was standing there, 5 seconds, thinking what the fuck I was scared I was just a young guy just thinking about, you know, this, and how it was just gonna be us 4 days and 3 nights..."

Medlem

signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K with NZXT X73 360mm - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
Acer Nitro XV322UX IPS 270hz 1440p - AOC CQ32G1 144hz 1440p
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Medlem

Underskattat metalcoreband från Frankrike!

Medlem

Voyager - Hyperventilating
Progressiv metal från Australien.

Medlem

Vad sägs om julmusik fram till julafton? Jag börjar


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

I´m in Zymac!


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Vart e all Julmusik people?!


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Releasehästryttare
Medlem

@Devan: åsså kommer devan o sabbar.... DUDE!


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

@Zymac: Åter till ordningen då


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Releasehästryttare
Medlem

signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Sprillans ny video, asgrym låt!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Tappert försök till då


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Me and bobby Mcgee, Pinks version


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

@Akronym: Den varianten får mig att tänka på Serious Sam The second encounters vinterbana. Slakta Kleer skeletons i tusentals till jingle bells metal. lml lml


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av smuts:

Mycket bra! Spred den vidare.

Frilansare

Julversionen av Ring & Pung, samt julhitz. God Hjul!

Medlem

Upptäckte idag att en ny Reel Big Fish-platta kom ut, underbart!

Medlem

Mark Morton gör eget!

Medlem

Obscura har helt klart släppt årets bästa album, underbar Progressive Technical Death Metal från vårt grannland i söder.

Medlem

Jullista på Spotify


signatur

Niet.

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Avstängd
Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Artist: Lord Vicar
Låt: Pillars Under The Water
Album: Fear No Pain
År: 2012

Från Finland kommer detta stoner rockar band, med lite doomiga undertoner ibland, och jag hann visst med lite fler låtar innan årets tog slut trots allt då jag blir hemma idag

Gillar sannerligen gunget och hans röst i det här. Passar bra ihop

Spotify länk:
https://open.spotify.com/track/0FFpPIO0QfyKPXCaD4ePcR?si=zMRn...


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Artist: Atom TM
Låt: Ich Bin Meine Maschine
År: 2013

Hostar upp en låt till. Denna gång är det Tysk EBM i sitt esse. Den här låten är helt otroligt i sin resa. Hörlurar rekommenderas för att få ut helheten av den här låten.
Förstår om det inte uppskattas av alla men alla små detaljer som sker i den här låten för att trippa en är bara så mysigt.

Spotify:

https://open.spotify.com/track/2lPllGa0zBEiPwgGxQdTeh?si=9UG8...


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Techno

en låt som jag tycker e väldigt härlig att lyssna på, och tycker åxå att videon är grymt bra:

jag tycker åxå att det e oväntat att dom är från Kanada


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skriv svar