Hej mitt vinterland! PUBG:s Vikendi-karta är släppt "på riktigt"

Robot
Hej mitt vinterland! PUBG:s Vikendi-karta är släppt "på riktigt"

Snön ligger röd på taken (blev visst skjuten i baken).

#playerunknowns-battlegrounds, #pubg, #pubg-corporation


Medlem

Tål inte allt det vita (snön)

Blir fort känslig i ögonen, och har dessutom väldigt svårt för att upptäcka fiender... :/

Men för övrigt helt jävla otroligt att dom inte har fixat stutterproblemet som finns och har funnits hur länge som helst

Medlem
Medlem

grym karta! snygg o rolig att spela på.

Medlem

Bra patch, bra karta, snygga cosmetics. Behövdes verkligen nåt i den här stilen. Hoppas nästa karta inte dröjer lika länge bara.

Inaktiv

Kanonbra karta! Känns som en välbehövd vitamininjektion i spelet samt patchen. Mycket har hänt med PUBG sedan releasen.

Intressantaste kartan dom har gjort med många bra områden, castle tex är ju bara så jäkla snyggt.

Medlem

Härligt ska provas nån dag
Många är negativa till pubg men det är faktiskt ganska kul spel.
Vad är alternativet?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av totte1015:

Tål inte allt det vita (snön)

Blir fort känslig i ögonen, och har dessutom väldigt svårt för att upptäcka fiender... :/

Men för övrigt helt jävla otroligt att dom inte har fixat stutterproblemet som finns och har funnits hur länge som helst

Det finns en känd bugg som inte kör spelet i fullscreen ICKE windowed mode även om det står så. Man får ändra till Fullscreen Windowed mode och tillbaka till vanlig Fullscreen igen varje gång man startar spelet. Detta gör en del skillnad för mig i alla fall, får lite mer FPS och mindre stutter.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av Milky_81:

Det finns en känd bugg som inte kör spelet i fullscreen ICKE windowed mode även om det står så. Man får ändra till Fullscreen Windowed mode och tillbaka till vanlig Fullscreen igen varje gång man startar spelet. Detta gör en del skillnad för mig i alla fall, får lite mer FPS och mindre stutter.

Dafuq?

Förvisso hört om Window mode och whatnot men inte att man först ska gå in i det du säger och sedan tillbaks

Får la testa det ikväll!

1
Skriv svar