Smash Bros. Ultimate är Nintendos snabbast säljande titel i Europa – någonsin!

Robot
Smash Bros. Ultimate är Nintendos snabbast säljande titel i Europa – någonsin!
Medlem

Är sugen på en switch, men risken är att det kommer ny redan nästa år. Bör man vänta? Priserna är ingen höjdare heller


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Är sugen på en switch, men risken är att det kommer ny redan nästa år. Bör man vänta? Priserna är ingen höjdare heller

Känner lite samma sak, ska avvakta ett tag till.

Medlem

Impressive... Most impressive


signatur

Tack för visat intresse!

Medlem

Många smash hits under många julgranar. /Oraklet.


signatur

- pixelfantast

Medlem

Hämtar ut min Switch imorgon! Sjukt peppad!

Medlem

Rätta mig om jag har fel, men visst har den här serien alltid varit mycket större i NA, typ som Halo förr? Så man måste ju ha lyckats med hajpen.

Medlem

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Richter:

Känner lite samma sak, ska avvakta ett tag till.

Vet inte riktigt vad de ska förbättra då det inte är något som direkt skriker "fixa mig!" med min Switch i alla fall. Tveksam till att de kommer göra några hårdvaruförändringar mer än att fixa deras säkerhetshål som finns i Switchen som gör att du kan i princip köra custom fireware på alla varianter hittills.

Riktigt nöjd med min

Medlem

Switch är den bästa konsolen jg haft.
Gillar min PS4 och den har bra spel, men denr ju en helt vanlig ”tråkig” konsol.
Switchen är ju så mycket mer spännande och intressant.
Plus att de har ju släppt vansinnigt mycket spel som hållet riktigt hög klass.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Vet inte riktigt vad de ska förbättra då det inte är något som direkt skriker "fixa mig!" med min Switch i alla fall. Tveksam till att de kommer göra några hårdvaruförändringar mer än att fixa deras säkerhetshål som finns i Switchen som gör att du kan i princip köra custom fireware på alla varianter hittills.

Riktigt nöjd med min

Ny skärm (inte säkert till det bättre) och bättre batteri är de mest troliga förändringarna. Med lite tur blir det lite extra kräm i den också, men det är jag inte lika säker på.

Kontot avslutas
Skrivet av Vamp:

Ny skärm (inte säkert till det bättre) och bättre batteri är de mest troliga förändringarna. Med lite tur blir det lite extra kräm i den också, men det är jag inte lika säker på.

En billigare version av Switch så att de äntligen kan gå vidare från Nintendo 3DS.
Jag gillar 3DS men det släpps ju nästan inga fler spel längre så det märks ju att den snart kommer sluta att tillverkas.

Men annars är jag helt nöjd med vår Switch. Det brukar just nu oftast vara den jag spelar på.


signatur

ゼルダの城

1
Skriv svar