Ubisoft ger bort 20-åringen Anno 1602

Robot
Ubisoft ger bort 20-åringen Anno 1602

Ge dig själv en julklapp senast den 23 december.

#anno, #anno-1800, #ubisoft


Medlem

Aj då
Måste uppgradera min dator :/


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Fixar min potato computer biffen?

Medlem

Ser så fram emot 1800


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Vi lever i en konstig tid där Ubisoft verkar vara ett rätt schysst gäng medans Bethesda blivit den alla hackar på. xD

Medlem

Snålt. kan de inte ge bort ett nyare spel?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

FM-guru
F.d. Sisyr

Det var en nostalgisk bild. Inte ens sett en screen på det sen jag spelade det som nytt. Blir nog att ladda ner.

Medlem

Får bara en blank sida på den där adressen....

Edit: Man kan plocka spelet direkt via Uplay-klienten också.

Medlem

Nån som har koll på anno serien och kan rekommendera ett bra spel att börja med? Gärna så modernt som möjligt 🙂

Medlem
Skrivet av Luftman:

Nån som har koll på anno serien och kan rekommendera ett bra spel att börja med? Gärna så modernt som möjligt 🙂

Rekommenderar Anno 1404

Medlem
Skrivet av benq123456789:

Rekommenderar Anno 1404

Tackar, 75% rabatt på GOG, prefect!

Medlem
Skrivet av Luftman:

Nån som har koll på anno serien och kan rekommendera ett bra spel att börja med? Gärna så modernt som möjligt 🙂

Finns ju egentligen inga dåliga Anno-spel, beror ju på vilken tidsperiod man vill spela i, 1404, 1503, 1602, 1701, 1800, 2070, 2205.

Det roliga med just Anno-spelens namngivning är ju att alla siffrorna i namnet när man kombinerar dom skall bli siffran 9. Tror 1800 kommer bli det sista spelet som följer den trenden, det första jag fastnade riktigt för var iaf 1701, 2070 hade även det ett intressant universum att spela i, 2205 är även det intressant, men bland dom tråkigaste kartorna.

Gillar man resurshantering och logistikflöden är iaf anno-spelen något för denne.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar