Quiz – Epic Games

Robot
Quiz – Epic Games

Vad vet du om folket bakom Unreal, Gears och Fortnite?

#epic, #fortnite, #quiz


Medlem

7/10
Gillar era quizgrejer. Keep it up!

Gnällkuk

4/10, som väntat när man i princip inte spelat något Epic-spel. Så, godkänt :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gen
Medlem

3/10 Korrekta svar!
Två slarvfel och många gissningar senare blev det...inte så bra.

SoL
Medlem

Med 3/10 rätt kan man inte tro att jag har spelat sen första unreal..

Ambassadör
League of Legends

Chockar mig själv med 7/10

Medlem

8/10 med ett slarvfel, gissade på två men generellt sett har man haft hyfsad koll på Epic sen man spelade Unreal Tournament vid ung ålder. Fortfarande ett av de spel jag har bäst minnen av från när jag var yngre, tråkigt nog har man inte spelat ett UT spel på ganska bra tid.

Medlem

8/10
Minns tillbaka när man lirade UT 2004 när det precis var nytt. Härliga LAN-tider!


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

ELF
Medlem

Kan inte säga att jag har någon vidare koll på epic trots att jag lirat och gillar flera av deras titlar. Bidde icke så många poäng.

PS.
Tror jag går och klämmer fingrarna i en dörr. Fick rätt på Fortnite frågan.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av SoL:

Med 3/10 rätt kan man inte tro att jag har spelat sen första unreal..

Fick samma resultat. Kan bara konstatera att jag knappt inte har spelat några av deras spel.
Jazz Jackrabbit 1/2 och Unreal Tournament spelades mycket.
I övrigt har jag väl i stort sett bara startat UT2003, 2004 och Bulletstorm.


signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Medlem

Min favorit bland deras titlar är igentligen bara en mod men den bör ändå nämnas. Alienswarm till UT2004 (har för mej att samma gäng fick göra alienswarm för valve som kom ut 2010 typ) funkar fortfarande och är fruktansvärt oförlåtande. Perfekt att dra igenom om ni har LAN upptill 8 pers, och var ni inte ovänner innan så lär ni bli det efter att ni wipat ett x antal gånger ^^


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

jbx
Medlem

2/10 Fjutt-kill

Jag har inte spelat något från Epic sen Q3..


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

9/10 Korrekta svar!
"Jag är bäst på quizzar!"♪ ♫♪

Medlem

Quake 3 och unreal släpptes väl samma dag?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Frilansare

6/10. Sparken?

Medlem

EPiC can go jump in the faQQin lake.

5/10 Korrekta svar!
Semiepiskt


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar