Fallout 76-supporten läckte namn, adresser, telefonnummer

Medlem
Skrivet av PerfectCrime:

Tråkigt att de drar undan mattan för sig själva på det här viset.
Kommer ihåg när jag spelade Bethesdas trevliga "Wayne Gretzky Hockey" på slutet av 80-talet. Oj, nu lät jag änna gammal...

Wow! Det spelade jag jämt med min brorsa. Han är 11 år äldre än mig. Så det finns fossila gamers 😁✌

Medlem
Skrivet av Maskinisten:

Wow! Det spelade jag jämt med min brorsa. Han är 11 år äldre än mig. Så det finns fossila gamers 😁✌

Hehe, kul att höra


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem

Äh fan lika bra Bethesda Stänger igen och slutar gör spel dom värkar bara strula till det hela tiden och alla super fans är ju ändå missnöjd med Fallout 76 så kanske dags för Bethesda att lägga ner sluta skapa spel jag menar alla dessa sur kärringar tills fans är ju ändå alldrig glad mins fans när Fallout 3 kom och hur fans gnällde som satan på det ej var som fallout 1 eller 2 och nu med alla dessa fiaskon om en jävla pås jävel läkt konton ett spel som alla påstår suger mer än något annat spel någonsin skapat av ett AAA bolag. Nä fan Bethesda dags och göra någe annat i stället kanske bara göra mobil spel eller börja göra möbler ?

Medlem
Skrivet av ThePeon:

alla super fans är ju ändå missnöjd med Fallout 76

Nope!

Gillar man Fallout-serien är det tvärtom ett ganska mysigt spel.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Nope!

Gillar man Fallout-serien är det tvärtom ett ganska mysigt spel.

jo jag gillar spelet men jag har hör och läst massor av fans som säger jag varigt fans sedan 1an och detta spel suger stor boll. Jag harfan hört mer skit om fallout 76 än vad jag hör om EA på 10 år och då har jag hört en massa skit om EA.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Nope!

Gillar man Fallout-serien är det tvärtom ett ganska mysigt spel.

du verkar tillhöra minoriteten

Medlem
Skrivet av Xcalibur:

du verkar tillhöra minoriteten

Nope, det råkar bara vara, precis som alltid, de som älskar att hoppa på tåget som skriver och hörs mest, precis som på Youtube.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Nope, det råkar bara vara, precis som alltid, de som älskar att hoppa på tåget som skriver och hörs mest, precis som på Youtube.

så du tillhör majoriteten ? hur vet du detta.
ja kan förstå varför speljournalister tycker den är så bra. dom biter ju inte den hand som föder en. (annonser)

lite som med B-filmer av Uwe boll vissa gillar den sortens filmer.

Redaktör
Skrivet av Xcalibur:

så du tillhör majoriteten ? hur vet du detta.
ja kan förstå varför speljournalister tycker den är så bra. dom biter ju inte den hand som föder en. (annonser)

lite som med B-filmer av Uwe boll vissa gillar den sortens filmer.

Men skärpning nu. Den där diskussionen om korrupta journalister pga annonsfinansiering är gjord. Det har varit så sedan dagstidningar slog igenom på 1800-talet, och det är inte en issue.

Exempel: jag ser just nu en stor Battlefield V-annons bredvid mig - trots att vi "bara" gav spelet 3 av 5. Tror du på allvar att annonsören hade tillåtit det om de haft något att säga till om rörande recensionen..? Folk reagerar direkt när recensioner ger lägre eller högre betyg än vad de förväntar sig eller hos andra siter. Den som systematiskt ger glädjebetyg för att glädja en annonsör tappar allt förtroende direkt.


signatur
Medlem
Skrivet av Xcalibur:

så du tillhör majoriteten ? hur vet du detta.
ja kan förstå varför speljournalister tycker den är så bra. dom biter ju inte den hand som föder en. (annonser)

lite som med B-filmer av Uwe boll vissa gillar den sortens filmer.

Du kom med påståendet, så upp till dig att bevisa. Jag kan ge tittarsiffror på Twitch som exempel, vad har du?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Men skärpning nu. Den där diskussionen om korrupta journalister pga annonsfinansiering är gjord. Det har varit så sedan dagstidningar slog igenom på 1800-talet, och det är inte en issue.

Exempel: jag ser just nu en stor Battlefield V-annons bredvid mig - trots att vi "bara" gav spelet 3 av 5. Tror du på allvar att annonsören hade tillåtit det om de haft något att säga till om rörande recensionen..? Folk reagerar direkt när recensioner ger lägre eller högre betyg än vad de förväntar sig eller hos andra siter. Den som systematiskt ger glädjebetyg för att glädja en annonsör tappar allt förtroende direkt.

du behöver inte ta åt dig då det var riktat mot dig
tycker mig ha sett flera tweets från #gamingjournalister i Usa som går bananas varje gång nån kritiserar ett spel eller en studio.

@Dunder: ja metacritic har ju betyg men dom gills väl inte enligt dig ?
om du har några sidor med spelare som lovordar detta spel länka gärna
https://www.metacritic.com/game/pc/fallout-76

Medlem
Skrivet av Xcalibur:

du behöver inte ta åt dig då det var riktat mot dig
tycker mig ha sett flera tweets från #gamingjournalister i Usa som går bananas varje gång nån kritiserar ett spel eller en studio.

@Newklear: ja metacritic har ju betyg men dom gills väl inte enligt dig ?
om du har några sidor med spelare som lovordar detta spel länka gärna
https://www.metacritic.com/game/pc/fallout-76

Nej, det har dem inte, de har andras betyg.

Sen får du hålla dig till ämnet, byt inte spår mitt i diskussionen.

Det ursprungliga påståendet var att alla "super fans" är missnöjda, vilket bevisligen är fel.

Ditt påstående huruvida jag skulle tillhöra en minoritet är redan från start väldigt konstigt. Minoritet i vilken grupp? Vilken minoritet skulle jag tillhöra, när jag enbart skrev att det var mysigt?
Ett tidigare exempel var att jag jämförde med BF5 som hade lika många tittare som Fo76, är BF5 också dåligt?

Metacritic har alltid varit och kommer alltid att vara värdelöst. Att bara hoppa på tåget och inte bilda sig en egen uppfattning likaså.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Hexon:

Låt stackarna vara nu!! FO 4 var juh faktiskt bra.

Absolut sant, F4 hade jag å har kul med


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

@Dunder: har jag påstått att alla "super fans" är missnöjda ?
jag förstod det som att du tyckte FO76 var "bra" eftersom du sa att det var mysigt, eller har jag fel ?
för det är ju inte så ofta nånting är ruttet eller ospelbart men samtidigt mysigt.

förutom mysigt vilka andra ord kan förklara FO76 ?

Medlem
Skrivet av Xcalibur:

@Newklear: har jag påstått att alla "super fans" är missnöjda ?
jag förstod det som att du tyckte FO76 var "bra" eftersom du sa att det var mysigt, eller har jag fel ?
för det är ju inte så ofta nånting är ruttet eller ospelbart men samtidigt mysigt.

förutom mysigt vilka andra ord kan förklara FO76 ?

Du påstod att jag tillhörde minoriteten när jag skrev att alla "super fans" inte är missnöjda. Så vad menar du egentligen?

Ja, jag tycker det är bra, och mysigt, och intressant, och beroendeframkallande, och roligt, och så vidare.

Hur många timmar har du spelat, och vad tycker du själv?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Redaktör
Skrivet av Xcalibur:

du behöver inte ta åt dig då det var riktat mot dig
tycker mig ha sett flera tweets från #gamingjournalister i Usa som går bananas varje gång nån kritiserar ett spel eller en studio.

@Newklear: ja metacritic har ju betyg men dom gills väl inte enligt dig ?
om du har några sidor med spelare som lovordar detta spel länka gärna
https://www.metacritic.com/game/pc/fallout-76

Du skriver en svepande korruptionsanklagelse mot journalister på siten där jag arbetar, då väljer jag att svara. Var gärna mer tydlig i din kritik framöver tack.


signatur
Medlem
Skrivet av Dunder:

Du påstod att jag tillhörde minoriteten när jag skrev att alla "super fans" inte är missnöjda. Så vad menar du egentligen?

Ja, jag tycker det är bra, och mysigt, och intressant, och beroendeframkallande, och roligt, och så vidare.

Hur många timmar har du spelat, och vad tycker du själv?

runt en 20 timmar. ospelbart, buggigt, tråkigt bara hitta holotape & robotar som quest,
npc som inte tar skada,
npc som spawnar ovanpå en,
+20lvl npc som bara råkar vara precis dit man ska.
serverkrash.
samla sopor i timmar för att göra nånting för att sen allt försvinner om servern krashar.

ja menar att du är en av få som gillar spelet ?

Medlem

Inget försvinner om servern kraschar. Det andra har jag inte stött på efter dryga hundra timmars speltid.
Gillar man inte Fallout-lore så förstår jag att systemet med att man måste hitta det mesta själv kan vara svårt att ta till sig, dock.

Som sagt, är det få som gillar BF5 också då?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Inget försvinner om servern kraschar. Det andra har jag inte stött på efter dryga hundra timmars speltid.
Gillar man inte Fallout-lore så förstår jag att systemet med att man måste hitta det mesta själv kan vara svårt att ta till sig, dock.

Som sagt, är det få som gillar BF5 också då?

jag gillar Fallout 2,tactics,3,NV,4 men inte denna, robotar, scorched,djur,supermutanter. finns det några andra npc ?
du svarade aldrig förutom mysigt vad mer kan förklara FO76.

att dom gör så man får mindre XP, mindre resurser, är det bra?
https://mp1st.com/news/fallout-76-stealth-nerfs-discovered-in...

Medlem
Skrivet av Xcalibur:

jag gillar Fallout 2,tactics,3,NV,4 men inte denna, robotar, scorched,djur,supermutanter. finns det några andra npc ?

Nej? Är det ett singleplayer-spel?

Skrivet av Xcalibur:

du svarade aldrig förutom mysigt vad mer kan förklara FO76.

Ehh, jo, det gjorde jag. Du får läsa hela inläggen.

Skrivet av Xcalibur:

att dom gör så man får mindre XP, mindre resurser, är det bra?
https://mp1st.com/news/fallout-76-stealth-nerfs-discovered-in...

Ja, det är absolut bra.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

12
Skriv svar