Bakom kulisserna hos Bethesda vs Obsidian

Skägg.
10 Chambers
Bakom kulisserna hos Bethesda vs Obsidian

signatur
Medlem

Hahaha så bra. Bästa var nylonpåsen på slutet

Ambassadör
Xbox

Haha, skitbra!

Nästan poetiskt om Obsidian får en hit med The Outer Worlds medans Fallout 76 bombar. Bethesda som vägrade ge bonusar för Fallout: NV för att det inte nådde 85 på Metacritic... (Fick 84...) Haha, så kan det gå.


signatur

Jump in.

Inaktiv

Jag tror att Bethesdas marknadsstrategi i dagsläget kan beskrivas gott genom ett citat av Ferdinand Foch.

"My center is giving way, my right is in retreat; situation excellent. I shall attack."

Medlem

Underbar! Nylonpåsen fick mig att gnägga högt.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Quake-konnässsör

Klockrent!

Någon mer än jag som stör mig lite på att FZ logan i slutet inte var i mitten Jag säger som kidsen, jag är kränkt!

Skägg.
10 Chambers

@almblad: Haha, jag försökte, men grundklippet var någon konstig 21:9-format.


signatur
Medlem

sånt här gör mig bara ännu mer ledsen över tanken på att artikel 13 kan klubbas igenom nästa månad.

Medlem

Denna kommer åldras väl ifall spelet från Obsidian kommer ut och är buggigt och/eller dåligt.

Inaktiv

Aldrig fattat om det som visas vid 1:21 är en blooper eller om det var menat att man ska se dem hålla upp pikarna innan de sedan tar fram dem på riktigt.

Releasehästryttare

https://imgur.com/gallery/YGRwGv1

OCH

Medlem

@anon_306295: Det har jag missat, och nu kommer jag aldrig kunna sluta tänka på det. Tack för den

Medlem

Skitskoj.

Enda problemet; Obsidian har aldrig lyckats göra ett stabilt buggfritt spel ens när de haft fria tyglar, så har inga förhoppningar på den biten den här heller.

Medlem

Hahahah! SÅÅÅ BRA! A perfect 5/7!

Medlem

Tycker att det verkar som dom siktar mer mot Borderlands än Fallout, får se.

Medlem

Missade att ha med gobiten Fallout: New Vegas från Obsidian.

Medlem

Fan Calle, detta är det bästa på länge, tack för att du fick mig sätta mitt te i halsen


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Economic war. Economic war never changes.

Take Two waged economic war to gather slaves and wealth. ActivisionBlizzard built an empire from its lust for gold and lootboxes. Valve shaped a battered PC gaming into an economic superpower.

But economic war never changes.

In the 21st century, economic war was still waged over the resources that could be acquired. Only this time, the spoils of economic war were also its weapons: Microtransactions and horse armor. For these resources, Warner Bros would invade Monolith, Microsoft would annex Rare, and the EA would dissolve into... well EA, bent on controlling the last remaining resources on Earth.

With Fallout 76, a shitstorm of epic proportions had come again. In two brief hours, most of the fanbase was reduced to cinders. And from the ashes of the nylonbag devastation, a new civilization would struggle to arise.

A few were able to reach the relative safety of the large underground game development vaults. Your team was part of that group that entered Vault Obsidian. Imprisoned safely behind the large Vault door, under a mountain of 2D indie games, a generation has lived without knowledge of a buggfree world.
Life in the Vault is about to change.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Fr0gg0.:

Missade att ha med gobiten Fallout: New Vegas från Obsidian.

Doh! Hade loggan i projektet men glömde helt bort.

Skrivet av Sillage:

Fan Calle, detta är det bästa på länge, tack för att du fick mig sätta mitt te i halsen

https://media.giphy.com/media/b09xElu8in7Lq/giphy.gif

Mange takk!


signatur
Medlem
Stämmer verkligen det?
Skrivet av Breger:

Skitskoj.

Enda problemet; Obsidian har aldrig lyckats göra ett stabilt buggfritt spel ens när de haft fria tyglar, så har inga förhoppningar på den biten den här heller.

Path of Exile och Tyranny funkade väl finfint?

Skägg.
10 Chambers

Gjorde en kortversion.


signatur
Medlem
Skrivet av Evilof:

Path of Exile och Tyranny funkade väl finfint?

Path of Exile utvecklades av Grinding Gear(s?) Games. Gissar att du menade Pillars of Eternity. Det var väl buggat när det kom, har jag för mig?
Spelade aldrig Tyranny, så kan ju faktiskt inte uttala mig om det (hade helt glömt att de gjort det), men det verkade positivt mottaget. Dock inte läst recensioner, så vet inte om det var relativt buggfritt när det kom.

1
Skriv svar