Playstation-exklusiva Joker från Persona 5 blir dlc-figur i Super Smash Bros.

Robot
Playstation-exklusiva Joker från Persona 5 blir dlc-figur i Super Smash Bros.
Medlem

Faaan, vill spela!

Medlem

Coolt. Vem vet i framtiden kanske Nintendo & Sony gör gemensam sak och tillverkar en ny enhet för spel. Båda har ju erfarenhet.

Medlem

@Maysay: Det var väl så Playstation föddes? Nintendo och Sony samarbetade på en konsol med CD, men det föll ut i sanden. Så föddes Nintendo 64 och Playstation 1.

Medlem

Exklusiv? Folk värkar glömma att Persona Q2 redan finns på nintendos platform.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Coolt. Vem vet i framtiden kanske Nintendo & Sony gör gemensam sak och tillverkar en ny enhet för spel. Båda har ju erfarenhet.

Då behöver nog ps5/switch 2 floppa rejält innan något sånt samarbete blir aktuellt.

Medlem
Skrivet av Tenerezza:

Exklusiv? Folk värkar glömma att Persona Q2 redan finns på nintendos platform.

Fast det är ingen som säger att Persona-serien är exklusiv. Artikeln nämner Persona 5, och Joker, som båda är Playstation-exklusiva. (Eller Joker var i alla fall det fram tills den här nyheten..)


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Fast det är ingen som säger att Persona-serien är exklusiv. Artikeln nämner Persona 5, och Joker, som båda är Playstation-exklusiva. (Eller Joker var i alla fall det fram tills den här nyheten..)

Joker är en av huvudpersonerna i Persona Q2 som finns till 3DS.

Kontot avslutas

Jag känner inte till Joker sen tidigare, såg trailern på nyheterna på Nintendo Switch.

Banjo-Kazooie är fortfarande en karaktär som jag vill se. Eftersom Microsoft själva tidigare verkat intresserade av att låta Banjo-Kazooie få vara en karaktär i något framtida Super Smash Bros spel så hoppas jag ännu mer att det blir som en DLC karaktär.


signatur

ゼルダの城

Medlem

Skulle vara en dröm om de fick in
Banjo Kazoie, Battle Toads, Spyro, Crash eller Lara Croft och Dubble Dragon och...

1
Skriv svar