Xbox Game Pass - December Del 2

Ambassadör
Xbox
Xbox Game Pass - December Del 2

Xbox Game Pass fortsätter att ösa ut titlar i december med en mängd spel som får release direkt på tjänsten och äldre titlar som läggs till. En fantastisk månad helt enkelt! Om ni missade min förra post i ämnet så kan ni läsa del 1 här.

Nya spel i december:

Ashen (7 dec, Xbox-release)

Mortal Kombat X (7 dec)

Pro Evolution Soccer 19 (13 dec)

Spintires: Mudrunner (13 dec)

Below (14 dec, Xbox-release)

Shadow Warrior 2 (20 dec)

Dessutom datum för Hellblade: Senua's Sacrifice (17 dec) och Kingdom Two Crowns (14 dec).

Minst sagt en fullmatad månad! Just nu kan man dessutom köpa ett helt års prenumeration på Xbox Game Pass, via CDON som officiell partner, för 599kr. 200 spel, många nya för priset av ett (1) nytt spel... Jump in!

Xbox Game Pass


signatur

Jump in.

Releasehästryttare

Det är ändå helt galet hur mycket value det är.

Men MS har förstått att det är bättre att ha folk subba och betala varje månad i stället för att hoppas att de köper enstaka spel.

Ambassadör
Xbox

@Devan: Precis, det är en helhjärtad satsning på Xbox Game Pass. Med xCloud inom en snar framtid kommer Xbox att finnas överallt, Game Pass kommer då vara en core-produkt. Med ett stort antal egna studios (fler tillkommer) så får man en allt attraktivare produkt då alla first party-spel släpps på Xbox Game Pass vid release. Det är liksom ingen halvmesyr.


signatur

Jump in.

Medlem

Coolt, måste testa MK. Skulle lägg plockat upp ett år game pass om backloggen inte vore då lång. Men nästa år ska jag nog slå till.

Medlem

Ja, äntligen! Längtat så förbannat länge på Below och Ashen är också mycket efterlängtad; utan att överdriva är båda dessa GOTY kandidater för min del. Vilken pangmånad December blev!

Ambassadör
Xbox
Skrivet av BlueTeam:

Ja, äntligen! Längtat så förbannat länge på Below och Ashen är också mycket efterlängtad; utan att överdriva är båda dessa GOTY kandidater för min del. Vilken pangmånad December blev!

Börjar trilla in höga betyg för Ashen också, kul!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Börjar trilla in höga betyg för Ashen också, kul!

Hade helt missat detta men det ser kul ut. Blir nog att testa.

1
Skriv svar