Vilken låt lyssnar du på nu?

Medlem

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Medlem

Det lååånga introt tar slut vid cirka 1.24


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Avstängd
Medlem

signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

signatur

gorm streamar ibland!

Medlem
Medlem
Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Moderator | Testpilot

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Avstängd
Medlem
Medlem

Artist: Thorr's Hammer
Song: Norge
Album: Mer en Demo som kallades för dommedagsnatt
Är: 1994-1995

Detta är ett band som har Amerikanska rötter men med en Norsk sångerska som var i USA för att studera.
Detta resulterade i en fantastiskt inspelning med några låtar och en av mina favoriter från detta alster är denna låt.
Ja, vi pratar om Doom och yepp vi pratar om Metal.

Och för er som ger er till tåls och hamnar vid 5:20 in i låten (och skippa inte, utan lyssna iaf tills den tiden) hur jäkla gött blir det inte i detta parti?


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Redaktör

Spiritualized: "Come together"

Från fenomenala "Ladies and gentlemen, we are floating in space", en skiva jag utan framgång försökt lyssna sönder i 20 års tid. Kanske 90-talets bästa skiva. Kanske. Kanske inte. Hursomhelst, någon musikjournalist kallade Spiritualized för "agnostisk knarkgospel" - en beskrivning som är svår att toppa.


signatur
Medlem

Sen på tåget kanske. Men jag lyssnar på "Slow down" med Dave East. (Hiphop)

https://youtu.be/abcKDTWJdi8

Medlem
Medlem

FAUN's Walpurgisnacht.


signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

Medlem
Medlem

Oj, vilka minnen som dyker upp!

Inaktiv

@Harmond: Du måste ju bannas från FZ

Avstängd

@anon_119148:

Om du nu inte gillar SID-tracker musik är det väl bara att inte lyssna på det.

On-topic

Inaktiv

@harmond nä jag drygar bara men dina låtar sticker helt klart ut från de andras inlägg

Medlem

Jag beslöt mig för att traumatisera min fru (invandrad och förskonad från svensk 80-tals pop) och spelade upp denna för henne:

Jag är inte poppis i detta hushållet just nu.


signatur

I drank what?

Medlem

Prop Dylan - Life mission feat Promoe

https://youtu.be/VHTvRZXHrKM

Medlem

Skaplig cover på en bra låt, från en småkul film (kan tänka mig att den e mer intressant/kul om man gillar Amerikansk Wrestling)
"Ready To Rumble" (2000)

Förövrigt det enda vettiga hon gjort.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Artist: Spiritus Mortis
Album: The God Behind God
Låt: Curved Horizon
År: 2009

Då det snart är jul så blir nog detta något av de sista låtar för året pch ville försöka mig på att hitta något som jag kan tycka passar in lite på årstiden. Vilken inte är en helt lätt utmaning. Särskilt inte om det handlar om doom
Men från Finland (Ja, detta är sångaren från Reverend Bizarre) så kommer Spiritus Mortis. Ett land som jag tycker har bland den bättre traditionella doomen på jorden.

Runt 6 minuter och framåt blir det otroligt mysigt tycker jag.

Spiritus Mortis - Curved Horizon (Spotify link)


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Skriv svar