100 % Win Rate! Gurra testar den nya Hearthstone-expansionen Rastakhan's Rumble

Robot
100 % Win Rate! Gurra testar den nya Hearthstone-expansionen Rastakhan's Rumble

Titeln talar sanning, sjukt nog!

#blizzard, #hearthstone


Medlem

Byggde en spirit/hero power lek till Mage. Men 50% av alla matchups är combo-paladin, som kan slänga iväg 50 skada på en turn om de får tömma sin lek. Svårt vinna en långsam kontroll match då...

Medlem

Hahaha, underbar stream! Sitter och garvar läppen av mig när dina reflexer arbetar snabbare än din hjärna och plockar bort 2-cost kortet Spirit of the Dragonhawk (som sabbade hela upplägget med Baku) ur Shitmage-decket och du direkt efter undrar vad det var för 3-cost kort du just tog bort (1:45:32) ;D
Aaaah, fördelen med att kunna backa tillbaka för att se vad som hände, skrattar så tårarna rinner när jag ser din min...gjorde min fredag! :DD

Stort tack för streamen i övrigt, hann bara se slutet från sista Warlock matchen och framåt, men jag blir redan nu enormt sugen på¨att kasta ut alla mina sketna f2p från mobil/platta och börja köra HS igen

Skribent
Skrivet av Evilof:

som kan slänga iväg 50 skada på en turn om de får tömma sin lek.

Ser att Blizzard fortfarande gör roliga "interactive" decks.

Mvh,
Bitter


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Mattias Frost:

Ser att Blizzard fortfarande gör roliga "interactive" decks.

Mvh,
Bitter

Bazookadin, Frost!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Avstängd

Ny säsong börjat igen nu. Det roliga i början på alla säsonger är att alla spelar HUNTERS. Är det bästa klassen eller vad? Har gått 10 matcher ikväll minst och 8-9 st har nog varit hunters.

Varenda jävel kör spells med.


signatur

PS5 och inget annat.

1
Skriv svar