Nytt från Far Cry visas i natt. DLC, eller helt nytt spel?

Robot
Nytt från Far Cry visas i natt. DLC, eller helt nytt spel?

Videon och texten nedan spoilar slutet på Far Cry 5, så se och läs den på egen risk.

#dlc, #far-cry-5, #post-apocalypse


eld
Medlem

gissar på stand-alone expansion alá farcry primal

Inaktiv
Skrivet av eld:

gissar på stand-alone expansion alá farcry primal

Gissar också på något åt det hållet. Bör inte vara ett ”fullfjädrat” FC och för er som inte spelat FC5

tycks detta hinta på en direkt uppföljare där 5an slutade

utan att spoila för mycket, eller?

Medlem

Far Cry 5 några hundra år fram i tiden, dlc.

Medlem

Omg, omg, underbart känner jag. Hade skitskoj med far cry 5👍

KoP
Medlem

Der var väl fler än en atombomb som trycktes iväg? Fast det beror ju också på vilket slut man valde. I mitt slut så sprängdes inte något. 🤔

Medlem

Far Cry har ju alltid varit underhållande och de har ju ökat utgivningstakten på sina spel, så det ska bli intressant vad de hittar på efter det tråkiga slutet på Far Cry 5.

Medlem

"Farcry 76" 😑

Medlem

Ganska mycket spoilers där, jag som inte är klar med mer än ca 1/3. Aja, antar att det inte är FZs fel då det är svårt att göra en trailer för det nya utan att spoila storyn i grundspelet.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Ganska mycket spoilers där, jag som inte är klar med mer än ca 1/3. Aja, antar att det inte är FZs fel då det är svårt att göra en trailer för det nya utan att spoila storyn i grundspelet.

Precis under första bilden så står det så här.
”Videon och texten nedan spoilar slutet på Far Cry 5, så se och läs den på egen risk.”

Medlem
Skrivet av Hexon:

Precis under första bilden så står det så här.
”Videon och texten nedan spoilar slutet på Far Cry 5, så se och läs den på egen risk.”

Jo, jag vet. Men tyvärr så drar videon till sig uppmärksamheten mer än ingressen, så jag missade att läsa det.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Postapokalyps hade kanske plockat upp ett par besvikna Fallout-spelare om det släpps inom kort, trist dock att man väljer att göra ett av sluten kanon. Är själv inte särskilt intresserad av postapokalyps då det känns ganska gjort vid det här laget, Far Cry 5 är dock ett av årets bästa spel för min del så skulle nog ge en eventuell expansion en chans.

Medlem

tur jag lyckades undvika att bli spoilad här, bara halvvägs genom fc5. ni får varna tydligare fz


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av conthox:

Ganska mycket spoilers där, jag som inte är klar med mer än ca 1/3. Aja, antar att det inte är FZs fel då det är svårt att göra en trailer för det nya utan att spoila storyn i grundspelet.

Om det är någon tröst så är båda sluten (enligt mig) väldigt dåliga, Far Cry 5 är ett perfekt exempel på när resan är viktigare än destinationen, så det kanske är bättre att i förväg veta hur det slutar snarare än att bli besviken efter att ha spelat så länge och sedan få ett av två extremt oinspirerade slut.

Medlem
Skrivet av Huskisson:

Om det är någon tröst så är båda sluten (enligt mig) väldigt dåliga, Far Cry 5 är ett perfekt exempel på när resan är viktigare än destinationen, så det kanske är bättre att i förväg veta hur det slutar snarare än att bli besviken efter att ha spelat så länge och sedan få ett av två extremt oinspirerade slut.

Du har en bra poäng där, påminner mycket om 4an med Pagan Min. I alla fall om man valde det slutet som jag gjorde...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar