Live-events kommer till Fallout 76 nästa år

Robot
Live-events kommer till Fallout 76 nästa år

Ska pågå "över en hel vecka".

#fallout-76, #live-events


Medlem

Tror en av anledningarna till att Skyrim och Morrowind fortfarande spelas är modstödet. Det finns i praktiken tusentals utvecklare som spenderat åratal med att skapa stort och smått innehåll till de spelen. När det gäller Fallout 76 står Bethesda ensamma och ska hålla spelarna intresserade under lång tid. Upp till bevis, Bethesda!

Geeks Gaming

Hittills har live-eventsen (beta fas?) varit något av en besvikelse, får hoppas det blir bättre sen. (Had to be done )

Medlem

Nej
Tillbaka till ritbordet och gör om fallout


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

"These events will be different every time, and will often provide a small buff or create an interesting twist on normal gameplay.""

Ja jävlar, "+20% dmg for the entire week" känns som något som tar jäkligt mycket tid utav deras utvecklare att fixa och kommer göra sån stor skillnad!... meh.

Spelet behöver mer endgame content och något att göra, jag kommer lägga det på hyllan (efter en sisådär 250h gameplay, där de sista 200h mest bara varit springa runt å jaga legendarys å patterns) i väntan på mer att göra.

Ambassadör
Xbox

Det här kommer gå jättebra!


signatur

Jump in.

Jag tvivlar på att detta tillägg kommer göra spelet ens nämnbart underhållande, Jag gav det en hederlig chans och efter långa analyser har jag kommit fram till att det som gör bethesdas spel så förbannat bra, alla de olika komponenter och ingredienser som gör en smaskig skyrim eller fallout 3 tårta, funkar bara inte med multiplayer.

Spelen har en sådan svåruppnådd balans i sin design med spelaren i fokus som förankringspunkt och om spelet istället lämnar allt detta för att som i detta fall behandla alla som tomma och meningslösa åskådare i en icke responsiv värld... Vad är meningen egentligen?

Fallout 76 har lagts på hyllan med ingen önskan att återvända, och om vi i framtiden kommer se fler spel som detta från bethesda så lovar jag att varje gång deras spel diskuteras så kommer de jämföras med hur det brukade vara, hur bethesda brukade vara.
Jag tror att deras största misstag var att så grovt feltolka följarnas önskningar och lutade sig tillbaka i falsk säkerhet baserad på vad de uppnått med tidigare spel. De glömde att fans dömer per ny release.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar