Metroid Prime 4 OCH Metroid Prime Trilogy under The Game Awards?

Robot
Metroid Prime 4 OCH Metroid Prime Trilogy under The Game Awards?

Dessutom: omröstning om seriens bästa del och stor Metroid-mystråd i forumet signerad @Loevet.

#metroid-prime-4, #metroid-prime-trilogy, #the-game-awards


Medlem

Hype-Train cho choooooooooooo!

Medlem

Orättvis omröstning - jag gillar ju alla lika mycket, fast på olika sätt!


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Skulle dom släppa prime trilogin i HD remaster blir det köp av både det och prime 4 lätt! Kom igen Nintendo!

Saknas ju bara att dom gör som Blizzard och släpper ett Metroid spel till smartphones istället.

Snälla annonsera inte ut dem till ännu en ny kommande konsol! Switchen togöver ett år att spara till.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Snälla annonsera inte ut dem till ännu en ny kommande konsol! Switchen togöver ett år att spara till.

Det behöver du nog inte oroa dig för med tanke på hur ung Switch fotfarande är


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Ville ju rösta på AM2R. Visst, det är ett fan-spel, men i mina ögon är det likvärdigt med de officiella spelen.

Inaktiv

Uppföljare och utförande efter Super Metriod och vi alla blir så glada!

Medlem

Förutom trilogin så hade det varit trevligt med en portning på metroid 2 på 3ds till switchen 😀

Medlem

Kommer trilogin med lite hottad grafik till Switch kommer jag bli löjligt lycklig.
Spelade första två, älskade första, men Prime 3 var ospelbart för en som enbart fick flippet på Wii-kontrollen =/

Medlem
Skrivet av fzusr:

Ville ju rösta på AM2R. Visst, det är ett fan-spel, men i mina ögon är det likvärdigt med de officiella spelen.

+1

Inaktiv

Känner man Nintendo rätt lär en Metroid Prime Trilogy till Switch bara betyda att Metroid Prime 4 ligger väldigt långt fram i tiden.

Medlem

Jag vill kryssa i flera alternativ. Favoriterna är Super, Fusion, Zero mission och Prime.

1
Skriv svar