Testa Insurgency: Sandstorm innan nästa veckas release

Robot
Testa Insurgency: Sandstorm innan nästa veckas release
Medlem

Hade ingen aning om detta spelet men det ser välidgt lovande ut och jag ska absolut testa betan i helgen, gillar väldigt mycket av de val som devsen gjort i spelet, som t.ex att man inte har nått crosshair och att alla vapen är unlockade från början osv..

Medlem

Det första Insurgency var inget att hurra över men Sandstorm verkar lovande

Medlem

Första Insurgency var kungligt och detta är mer av samma men snyggare. I det här fallet tycker jag faktiskt ordet "beta" är passande. Till skillnad från EAs "betor".

Inaktiv

Jag och polare kommer absolut testa detta. Gillar de tidigare men har inte haft så bra koll på Sandstorm men döma av klippet i artikeln ser det riktigt bra ut.

Medlem

@powerbuoy: Spelet släpps nästa vecka, och du tycker "beta" är en lämplig benämning?

Medlem
Skrivet av Dunderhoken:

Det första Insurgency var inget att hurra över men Sandstorm verkar lovande

Moddet & första ins standalone i source är ju awesome, detta dock kändes sjukt tveksamt när man testade alfan för några månader sedan.

Medlem
Skrivet av LARRYLUKE:

@powerbuoy: Spelet släpps nästa vecka, och du tycker "beta" är en lämplig benämning?

Nej det är sant jag insåg inte att det är så nära release. Men jag har spelat det i drygt en månad nu och det kallar jag en riktig beta. Det har hänt sjukt mycket under den tiden.

1
Skriv svar