Rockstar lyssnar på spelarnas feedback, kommer förändra ekonomin i Red Dead Online

Robot
Rockstar lyssnar på spelarnas feedback, kommer förändra ekonomin i Red Dead Online
Medlem

Rockstar kommer göra som alla andra företag. Gör en 5% förbättring av 100% av det som krävs och kommer undan med det.

@jehuty Kan man verkligen förbättra allt när man saknar en gemensam uppfattning över vad som behöver fixas? Något som du tycker är dålig behöver naturligtvis inte vara något jag håller med om. Sen får man inte heller glömma bort att Rockstar är vinstdriven och hur balanserar du målet att tjäna pengar för att göra ägarna glada samtidigt som du håller dina kunder nöjda? Ingen enkel uppgift.

Medlem

Jag lär inte vidröra RDO (speciellt inte i dess nuvarande form) inom den närmsta tiden. Singleplayer har mer än tillräckligt med saker att upptäcka och exploatera för att bli road ett bra tag till.


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Medlem

Jag tror att de skulle kunna tjäna gruvligt med pengar på att utöka Single Player delen ännu mera, även om det verkligen inte behövs i nuläget


signatur

Nämen!

Avstängd
Skrivet av Struggle:

Jag tror att de skulle kunna tjäna gruvligt med pengar på att utöka Single Player delen ännu mera, även om det verkligen inte behövs i nuläget

Ja fast inte lika mycket som på online. Folk är tyvärr dumma och köper saker så det ger ännu mer pengar.


signatur

PS5 och inget annat.

Ambassadör
Xbox

Ja det är ju trots allt beta. Jag är inte färdig med singleplayerdelen ännu så har ingen brådska att ge mig in i online-delen,

De tokiga priserna är ju bara ett problem, själva upplägget på online verkar mest vara Griefers Paradise. Kan vara "kul" i vissa spel, med jag känner väl att det som gör RDR2 så bra är stämningen och atmosfären och det försvinner ju.


signatur

Jump in.

Medlem
Reagera
Skrivet av Mortaigne:

Ja det är ju trots allt beta. Jag är inte färdig med singleplayerdelen ännu så har ingen brådska att ge mig in i online-delen,

De tokiga priserna är ju bara ett problem, själva upplägget på online verkar mest vara Griefers Paradise. Kan vara "kul" i vissa spel, med jag känner väl att det som gör RDR2 så bra är stämningen och atmosfären och det försvinner ju.

Fast nu har man tid att reagera i alla fall. Kommer inget jetplan och bombar allt så
Fort man sätter sin fot i världen. Det känns lite bättre än gta online. Känns inte som att folk griefar så jättemycket. Folk jagar mycket i spelet och inklusive jag. Hade ett väldigt avslappnande session igår. Spelare lät mig jaga på i mitt område jag höll på att jaga och jag lät dom passera nära. Härligt!

Ambassadör
Xbox
Skrivet av denza:

Fast nu har man tid att reagera i alla fall. Kommer inget jetplan och bombar allt så
Fort man sätter sin fot i världen. Det känns lite bättre än gta online. Känns inte som att folk griefar så jättemycket. Folk jagar mycket i spelet och inklusive jag. Hade ett väldigt avslappnande session igår. Spelare lät mig jaga på i mitt område jag höll på att jaga och jag lät dom passera nära. Härligt!

Då finns det hopp i alla fall!


signatur

Jump in.

1
Skriv svar