Den första stora BFV-uppdateringen släpps på tisdag – här är innehållet

Inaktiv

Så bara buggfixar? "Stor update"..

Varför köpte jag skräpet.. Det är ju inte ens färdigt. Skulle åtminstone väntat.
Känns som alla servrar kör samma två banor och alla har samma vapen.
Och så blir jag bara irriterad på alla krypskyttar, på tok för många och står bara på en jäkla bro och inte gör ett skit. Hoppas det kommer sniper-limit servrar sen.
Sen är det ingen som fattat att teammates kan revive heller så man ligger där och slösar tid.
Och de jävla bomb-planen! Jag hinner knappt spawna innan jag blir ihjälbombad igen.

Får nog bli att lira Squad och Rising Storm 2 ett tag till.

Geeks Gaming
Skrivet av OddGreen:

Efter att ha spelat några timmar Medic tycker jag verkligen om Sten smg:n. Tycker den är ganska stark så förstår inte direkt varför den ska "buffas", sikta högre upp bara

Aldrig haft problem med smgs. Får man en bra flank så kan man göra mycket skada.
Gäller att välja sin strid.
Men saknar något slags långdistans vapen. Anser att alla klasser ska kunna ha ett basic rifle utan scope.

Gen
Medlem
Skrivet av spikes:

@laban005: Att saker släpps i ordningen det hände i kriget. (som jag förstått det)

@Gen: Fast dom tjänar ju inte mer pengar på origin access premiere om man spelar ett till AAA spel, då förlorar dom ju pengar i din uträkning.

Absolut Men de räknar nog med att man glömmer att stänga av sin prenumeration Kan tänka mig att det är fler än man tror som inte har koll på vilka prenumerationer de har.

Medlem

@Gen: Så länge man spelar 2st EA titlar per år så tjänar man på att ha en ettårs prenumeration än att köpa spelen dock...

@Turbodog: Samma 2 banor? Ragequittar du så snabbt?

Gen
Medlem
Skrivet av spikes:

@Gen: Så länge man spelar 2st EA titlar per år så tjänar man på att ha en ettårs prenumeration än att köpa spelen dock...

Det stämmer förvisso men att "commita" sig till en publisher i ett år utan att veta exakt vad som släpps eller hur bra de spelen blir är en risk.

Medlem

@Gen: Är man ute efter att hitta problem kommer man hitta dom, oavsett VART man letar.

Gen
Medlem
Skrivet av spikes:

@Gen: Är man ute efter att hitta problem kommer man hitta dom, oavsett VART man letar.

Okej, vi släpper det där

Medlem
Skrivet av Strumpa:

Ursäkta?

Du fråga hur folk tycker om TTK, jag tycker det är helt perfekt

Medlem
Skrivet av rewoX:

Du fråga hur folk tycker om TTK, jag tycker det är helt perfekt

Okej. Blev förvirrad utav din udda användning av "...". Tänkte du var sarkastisk. Korrekt användning av skiljetecken är väldigt viktigt för att få fram sin mening på internet

Sedan var det inte vad just folket på FZ tyckte om ttkn utan vad folk på övriga internet tyckte då det enligt artikeln tydligen var ett känsligt ämne på internet just när artikeln skrevs. Men det är kul att veta vad du tycker också!

12
Skriv svar