Nej, Rocksteady kommer inte visa upp Superman på Game Awards 2018

Robot
Nej, Rocksteady kommer inte visa upp Superman på Game Awards 2018

Eller något spel alls för den delen.

#batman, #rocksteady


Medlem

Superman må vara en bra superhjälte på film i sina naturliga omgivningar men jag känner att det vore bättre att fokusera på de mer jordnära hjältarna i stället, typ Batman. Man kan aldrig tröttna på Batman.

Skrivet av Miindz:

Superman må vara en bra superhjälte på film i sina naturliga omgivningar men jag känner att det vore bättre att fokusera på de mer jordnära hjältarna i stället, typ Batman. Man kan aldrig tröttna på Batman.

Precis, MEN, om någon ska göra Stålis-spel, då ska det vara Rocksteady.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Perkele!! De bara dementerar och aldrig annonserar sitt spel. Visst de känner ju inte att det är läge då det inte är klart men jag spricker av nyfikenhet om vad deras nästa stora superhjältetitel blir. Batman serien var ju hur bra som helst.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Kanske Green Arrow. Ta Båtman-spelen, gör en reskin, uppdatera textures i allmänhet. Ungefär som TV-serien. Please no, jag skojade bara.. Seriously! Don't!

Medlem

Hoppet om ett TMNT-spel lever vidare. Synd att det tydligen ska bli något form av GAAS-spel. Hoppades på köttig single player.

Medlem

Jag är mest bara öppen för att se, vad de kommer bringa med sitt nya Batman spel och om de kommer att skapa något ännu köttigare fast med mer story, större stad, mer intressanta quests som kommer göra skillnad i hela spelet. Batman. De är bra spel i min dagbok, om inte lite barnsliga, men en kul bortflykt. (Förbereder mig inför Hearts of Iron 4.) Ni som lirar det? Är det bra?


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Superman har jag aldrig tyckt om.

Hela historien skulle bara blinskir eftersom superman är oövervinnlig egentligen och det skulle behöva bli.en massa "rymd tjaffs" för att det skulle bli nå motstånd.
Nej ett mörkt TMNT skulle vara.kul ist


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar