Från samma läcka som Rage 2: Death Stranding släpps i juni 2019

Robot
Från samma läcka som Rage 2: Death Stranding släpps i juni 2019
Medlem

Rätt ointressant vad en butik sätter för datum, om man ska gå efter något så är det vad utgivaren säger.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Innebär detta då att Ps5 kommer och släppas innan juni 2019? För aldrig att dom släpper detta spel på en utgående konsol? Eller?

Medlem
Skrivet av Hexon:

Innebär detta då att Ps5 kommer och släppas innan juni 2019? För aldrig att dom släpper detta spel på en utgående konsol? Eller?

Jo givetvis är Death Stranding ett PS4-spel. Ingen vet när PS5 kommer men kan aldrig tänka mig innan Juni 2019 å i bästa fall lagom till jul 2019 men antagligen kommer den 2020.

Sedan angående utgående konsol så är det ju bra många fler som äger en PS4 än en PS5 (om det skulle vart ett PS5 spel) så flest ex hade dom ju sålt till PS4.

Medlem

Death Strandning under 2019 har man ju kanske anat, men inte under sommaren. Kanske i slutet på året, eller 2020.

Inaktiv

Det är ju ett sånt där spel som skulle passa bra till releasen av PS5. Exklusivt Sony och Kojima borde sälja enheter.
Hypen för MGSV var ju enorm även om spelet föll kort.

Medlem

Vill bara veta vad det är för en typ av spel lixom

Kommentar från butiken:

"Sorry, our mistake. That date is a placeholder, there is no release date for this product."


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Både lustigt och intressant att man inte vet så mycket om själva spelet än.


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Kommentar från butiken:

"Sorry, our mistake. That date is a placeholder, there is no release date for this product."

Förmodligen är det så, men samtidigt är det så det låter när någon utför damage control.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Det är ju ett sånt där spel som skulle passa bra till releasen av PS5. Exklusivt Sony och Kojima borde sälja enheter.
Hypen för MGSV var ju enorm även om spelet föll kort.

Precis min tanke. Tänkt en bundle. Slutsåld på nolltid

1
Skriv svar