Heja Sverige! Soma och Iconoclasts i decembers Playstation Plus-skörd

Robot
Heja Sverige! Soma och Iconoclasts i decembers Playstation Plus-skörd

Also: Onrush, Papers, Please och Steins;Gate.

#iconoclasts, #playstation-plus, #soma


Medlem

Soma är ett fruktansvärt bra och atmosfäriskt spel, men jag vet i tusan om jag har mage att spela om det...

Medlem

Jag brukar helt undvika skräckspel men SOMA har jag haft i kikaren sedan release.
Om jag inte hade några problem med Alien Isolation men minns att jag sket på mig av minsta ljud i Penumbra tech demo har jag då en ärlig chans med detta?

Medlem

@brunnlake: Soma är mer pskylogisk och atmosfärisk skräck och inte jump scares så det passar nog dig bra.

Medlem

@Jaxz: Tack! Jag kommer lätt att ge det ett ärligt försök iallafall

Medlem

Testa SOMA... om ni vågar.... Perverst bra skräckspel.!!.. Ska bli så intressant att se vad den svenske utvecklaren gör i nästa horror titel. Nej vad sorgligt att SOMA "bara" fick 3 av 5. Minst 4 av 5 men kanske en fullpottare if you ask me..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Förra veckan gjordes det en dokumentär av Iconoclasts på p3spel, super värt att lyssna på hur utvecklaren ensamt gjorde spelet som tog 9 år!
https://sverigesradio.se/avsnitt/1181620
Teaser på tuben

Medlem

Gött! Köpte Iconoclasts igår.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Som Xbox ägar är man ju lite avundsjuk på Iconoclasts.

Medlem

SOMA är fantastiskt samtidigt som det ställer det väldigt intressanta frågor med sin story, rekommenderas varmt!

Medlem

w00p! Trodde jag missat SOMA-erbjudandet men inser tack vare denna nyhet att jag är en dag för tidigt ute. Nu ska jag bara se till att säkra upp så inte kidsen råkar sätta igång det.

Medlem

SOMA har jag redan men jag är glad att fler får spela detta väldigt stämningsfulla spel.

Onrush provade jag en aning vid en gratishelg. Det fanns en del potential där men jag hann aldrig riktigt få grepp om en del spellägen. Det kanske blir bra om man sätter sig in i det lite bättre.

Iconoclasts har jag varit nära att köpa så det är ett perfekt spel att skicka med PS+.

Medlem

Ska testa Soma bara för att man kan dricka soma i D&D Cronopia.

1
Skriv svar