Spelmånaden december inte så kylslagen som du tror?

Robot
Spelmånaden december inte så kylslagen som du tror?

Åtminstone nästa vecka bjuder på högtryck.

#releaselistan, #super-smash-bros-ultimate


Medlem

Mutant Year Zero är det enda som riktigt intresserar mig i december. Och Just Cause 4 så klart, men det känns som ett reaspel jag köper för 149 kronor och röjer runt i, men inget jag vill betala fullpris för.

Medlem

Riktigt hypad för Rastakhan's Rumble, efter sommarens besvikelse till GvG-kopia verkar denna expansionen ha potential att skaka om metan ordentligt. Annars vet jag inte om December är så mycket att hänga i granen, Just Cause 4 skulle varit mer intressant om inte föregångaren var så hopplöst usel och Mutant ser rätt trist ut.

Såg fram emot Rapture Rejects som släpptes idag (inte December, men nästan) men hade missat att det skulle vara Early Access-skräp. Nåväl, 2018 har ändå varit fruktansvärt bra som spelår.

Avstängd

Jc4 enda intressanta

Releasehästryttare

@kebbe: Du kan ju åtminstånde testa Rapture rejects gratis nu i helgen.

Medlem

Liten rättelse: Det ska vara Persona 5: Dancing in Starlight.
Persona 4:s motsvarighet heter Dancing All Night.

Backloggens befriare
Skrivet av Bennii:

Mutant Year Zero är det enda som riktigt intresserar mig i december. Och Just Cause 4 så klart, men det känns som ett reaspel jag köper för 149 kronor och röjer runt i, men inget jag vill betala fullpris för.

Sjukt hypad på Mutant Year Zero!!


signatur

Ad hoc addendum

Inaktiv

@EXPLICIT: Det kan diskuteras. Nu har jag inte hängt med i JC4 så mycket men kan tänka mig att det är väldigt mycket som tvåan och trean i serien. Storyn är mjäkig som bäst men mycket röj som om det vore GTA på speed. Dock märkligt att JC fortfarande inte har ett eget multiplayerläge utan modders ska behöva fixa det själv.

Medlem

Inte ett spelsläpp men väl ett släpp. Nästa expansion till Stellaris, Megacorp, släpps 6 december. Det gör i alla fall mig glad!

Tråddemonen
Testpilot

SSB lär nog få underhålla mig genom de nattpass jag har på mitt jobb. Spöa på Mario och alla andra lär nog hålla mig sysselsatt.

Medlem

> Persona 4: Dancing in the Starlight
ska vara 5, släppts också bara till PS4 och Vita, inte Xbox eller PC.

Gnällkuk

Första DLC:et för annual pass kommer ju 4:e december också för Destiny 2!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Gäsp


signatur

Meep!

Medlem

SSBU är förbokat och installerat. Första gången jag har förbokat ett spel, känner mig lite smutsig faktiskt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
EDF EDF EDF!

Just cause 4 var den stora höjdpunkten tills jag igår snubblade in på releasedatumet för Earth defense force 5. Det släpps 11 december. 2017 och 2025 är två av mina favoritspel någonsin så det säger verkligen något om graden av underbevakning i spelmedia när jag inte ens kände till att 5 var under utveckling.

1
Skriv svar