Stora Red Dead Online-bekymmer på Xbox One

Robot
Stora Red Dead Online-bekymmer på Xbox One
Medlem

Väntar tills skiten kommer, har de sagt något datum för skarpt släpp?

Inaktiv

Innan folk börjar gnälla att de inte får spela, kom igår att det är en beta för att förhindra just den här typen av problem vid den skarpa releasen. Menar inte specifikt folk här på FZ nu men många har ingen aning om vad beta egentligen betyder och det är inte bara spelarnas fel då utvecklarna ofta nu använder ordet beta istället för demo.

Medlem

När jag startar spelet och trycker på R1 så att jag kommer till Online delen så finns det ingen möjlighet att gå vidare där ifrån. Betyder det att jag inte har tillgång till det eller är det en bug?

Medlem
Skrivet av jehuty:

När jag startar spelet och trycker på R1 så att jag kommer till Online delen så finns det ingen möjlighet att gå vidare där ifrån. Betyder det att jag inte har tillgång till det eller är det en bug?

Om du har ultimate utgåvan så är det nog en bugg, men om du har någon av de andra utgåvorna så är det för att du inte har tillgång till det än.

Medlem
Skrivet av Dannemannen99:

Om du har ultimate utgåvan så är det nog en bugg, men om du har någon av de andra utgåvorna så är det för att du inte har tillgång till det än.

Det var väl idag som alla som spelade spelet vid releasen kunde börja spela betan oavsett version av spelet?

EDIT: Jaha nej det är den 28:de . My bad.

Medlem

Tur man inte är intresserad av online-delen då. Även om man nu köpte Ultimate-utgåvan.

Medlem

Jag har ultimate versionen, testade att stänga av xboxet som deras support rekommenderade, fungerade inte alls. Men efter 8h lyckades de hitta felet så hann spela en liten stund igår kväll

Avstängd

Jag kan inte spela ännu märkte jag nyss. Men kanske senare idag för spelade ju spelet när det släpptes.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Funderar om jag ska betala för PSO för en månad bara för att testa detta.

Gnällkuk
Skrivet av Halvars90:

Funderar om jag ska betala för PSO för en månad bara för att testa detta.

https://store.playstation.com/en-se/product/IP9102-NPIA90006_...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Bra ide men jag har redan använt den en gång

Gnällkuk

@Halvars90: figured :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jävlar vad folk är tokiga på deras twitter konto. Helvete vilka sjuka personer det finns. Snacka om att gå över gränsen. Jag gillade dock ett par stycken där som tog det med en nypa salt och skrev så här. Jag Ska beskriva några inlägg och skriver initialer på användarna som skrev.

-xP - Have some god damn faith!
-JJ - They have a plan.
-DB - They just need a little more money!
- M - One last score!

Jag själv har ultimate men jag förbokade inte ultimate för online content. Jag förbokade stora paketet för jag tycker rockstar är värda det. En sak fick jag i alla fall i singleplayer, även om jag inte kom in i online.

Jag fick en outfit bara sådär. Gissar på att det är någon extra outfit jag fick från online. Jag blev inte besviken i alla fall. Jag tänkte att jag får väl kanske spela på fredag. Har ändå börjat på en andra spelgenomgång av storyn

Avstängd

Kallar Arthur alla hästar för "girl" eller är alla hästar girls? Har tre hästar nu och han kallar alla för girl.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Ah va fan...var ju snabb på bollen och tipsade er om detta kaoset igår. Inget tips tack där inte. Skillnad på folk och folk.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av breahl:

Kallar Arthur alla hästar för "girl" eller är alla hästar girls? Har tre hästar nu och han kallar alla för girl.

Arthur-assuming horsegenderism.

Det är en vit sjukdom.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av bent toe:

Ah va fan...var ju snabb på bollen och tipsade er om detta kaoset igår. Inget tips tack där inte. Skillnad på folk och folk.

Tack för att du tipsade FZ.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av Jaxalot:

Tack för att du tipsade FZ.

Tack, det värmde som en kopp varm oboy.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av breahl:

Kallar Arthur alla hästar för "girl" eller är alla hästar girls? Har tre hästar nu och han kallar alla för girl.

De har väl pung o penis på de "manliga" hästarna? Var ju stora rubriker om det när redaktionen upptäckte att de krymper på hästen vid kallt väder. Du får kika i skrevet nästa gång du skaffar häst så kanske du får en "boy" men har ingen aning spelade aldrig så länge så jag la märke till vad det var för kön på hästen.

1
Skriv svar