Netflix interaktiva Minecraft-äventyr är släppt - på svenska!

Robot
Netflix interaktiva Minecraft-äventyr är släppt - på svenska!

Välj din egen väg när Jesse ska rädda den blockiga världen.

#minecraft-story-mode, #netflix, #telltale-games


Medlem

inget ljud på Youtube-klippet...

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Interaktiva filmer är ju spännande, ser fram emot när de utvecklas vidare och når spännande thrillers eller skräck serier.

Men som med all annan ny teknik, finns det nog fler skeptiker än optimister...

Medlem

Testade, det var ju kul. Längtar tills den dag man kan vrida runt i filmerna 360 grader samt välja olika personers ögons (kamera) perspektiv

Moderator | Testpilot

Stör mig något otroligt att undertexterna inte är samma som vad de säger.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av uberpwnage2.0:

Stör mig något otroligt att undertexterna inte är samma som vad de säger.

Man kan slå av undertexterna, som tur är. Undertexterna gjordes förmodligen på de engelska inspelningarna


signatur
Moderator | Testpilot
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Man kan slå av undertexterna, som tur är. Undertexterna gjordes förmodligen på de engelska inspelningarna

Visst! Egentligen är det inget större problem för min del då det bara går att stänga av som du säger, men ändå. Förstår inte varför man gör sådär. Sett sådant där till DVD:er och liknande också. Antar det kanske blev för mycket text om de skulle skriva ut allt..? Aja.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent

Va? Det är alltså på allvar? Trodde det var en skämtvideo som FZ slängt ihop

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Myran22:

Va? Det är alltså på allvar? Trodde det var en skämtvideo som FZ slängt ihop

Haha!


signatur
Medlem
Skrivet av xverminator:

Testade, det var ju kul. Längtar tills den dag man kan vrida runt i filmerna 360 grader samt välja olika personers ögons (kamera) perspektiv

Då den dagen kommer,så finns inte denna generationen kan jag lova så du kan va lugn XD

Medlem

Men vadå? Detta verkar ju vara exakt samma spel som dom släppte förut? Bara att det nu är på svenska

Medlem
Skrivet av metro swe:

Men vadå? Detta verkar ju vara exakt samma spel som dom släppte förut? Bara att det nu är på svenska

Samma spel fast på Netflix och översatt. Är ju perfekt för småttingarna som inte kan engelska.

Skribent
Skrivet av metro swe:

Men vadå? Detta verkar ju vara exakt samma spel som dom släppte förut? Bara att det nu är på svenska

Grejen är väl att du nu tittar på serien via Netflix och då och då får göra olika val. Det är alltså inte ett regelrätt spel längre, utan en serie videor. Om jag inte helt missförstått.

1
Skriv svar