VMA: Ha inte – INTE! – för trånga underkläder i Fallout 76

Robot
VMA: Ha inte – INTE! – för trånga underkläder i Fallout 76
Inaktiv

This is the ideal male body. You may not like it but this is what peak performance looks like.

Medlem

Buggar, glitchar och en orungande start, still loving this shit!

Quake-konnässsör

I dagsläget vågar man inte röra detta spel med en pinne får se om de patchar spelet, men de gjorde inte fallout 4 så mycket bättre heller.

Redaktör

Sånt här är ju lite av charmen med open world-spel, alla oförutsägbara saker. Spelar ingen roll hur mycket tid och pengar som läggs på dem (hej RDR2!), buggar verkar vara ofrånkomliga.


signatur
eld
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Sånt här är ju lite av charmen med open world-spel, alla oförutsägbara saker. Spelar ingen roll hur mycket tid och pengar som läggs på dem (hej RDR2!), buggar verkar vara ofrånkomliga.

Några gamla visdomsord: "det är kul den första gången!"

Medlem

Haha så dumt

Synd att spelet blev en sån flopp. För min del behövs följande fixas till nästa spel om det ska bli köp (om det nu blir nåt mer spel)
- User Interface, framför allt inventory, jämföra vapen med varandra t.ex. måste bli mycket smidigare och bättre. Visst det är charmigt med PIP-boy ett tag men snabbt tröttsamt. Det funkar inte 2018, jag har inte tålamod för sånt som jag hade när jag var grabb
- Grafiken. Måste bli snyggare och mer optimerat. 60 fps buggen...
- Tillbaka till singleplayer med bra story och roliga quests.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Quake-konnässsör

AngryJoe nämnde också de tajta kalsongerna

Medlem
Skrivet av Milky_81:

Haha så dumt

Synd att spelet blev en sån flopp. För min del behövs följande fixas till nästa spel om det ska bli köp (om det nu blir nåt mer spel)
- User Interface, framför allt inventory, jämföra vapen med varandra t.ex. måste bli mycket smidigare och bättre. Visst det är charmigt med PIP-boy ett tag men snabbt tröttsamt. Det funkar inte 2018, jag har inte tålamod för sånt som jag hade när jag var grabb
- Grafiken. Måste bli snyggare och mer optimerat. 60 fps buggen...
- Tillbaka till singleplayer med bra story och roliga quests.

"FPS-buggen" är fixad.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

"FPS-buggen" är fixad.

Oh, det var snabbt av dom..ehh.. ;D


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Dunder:

"FPS-buggen" är fixad.

Att låsa max fps till 61 är väl inte att fixa det? Någon som harvar runt med filmiska 30 fps borde fortfarande röra sig långsammare än någon med max fps, även om det bara är lite.

Medlem
Skrivet av Jaasii:

Att låsa max fps till 61 är väl inte att fixa det? Någon som harvar runt med filmiska 30 fps borde fortfarande röra sig långsammare än någon med max fps, även om det bara är lite.

Det är inte låst till 61 FPS. Jag spelar i 144Hz, t.ex.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

1
Skriv svar