Super Smash Bros – rekordintresse och massiva läckor

Robot
Super Smash Bros – rekordintresse och massiva läckor
Redaktör
Ponny

Obekräftade rykten säger att jag redan förbokat alla nya amiibos.
Ja, jag vet, man ska vara försiktig med att boka, men vad kan gå fel med amiibos? (Förutom min ekonomi.)


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Det är inte så mycket "story" i ett Smash spel så jag vet inte om man kan spoila något ?

Bara 10 dagar kvar nu.

Medlem

Ser fram emot detta, blir att köpa på releasedagen


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Blir ett köp som vanligt vid release

Yarr Harr


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Ursäkta min lata fråga men vad är detta för spel? Jag ska kolla trailers och videos ovan men kan ni säga något om det? Är det här spelet där alla vill att WARIO ska vara med men han kommer inte? Jag har Switch men spelar inte så mycket tyvärr. Är detta ett bra alternativ för att få bort sonen lite från Xbox och Fortnite?
Alltså.. jag VILL gilla det och jag vill att någon ska sälja in det till mig..


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Ursäkta min lata fråga men vad är detta för spel? Jag ska kolla trailers och videos ovan men kan ni säga något om det? Är det här spelet där alla vill att WARIO ska vara med men han kommer inte? Jag har Switch men spelar inte så mycket tyvärr. Är detta ett bra alternativ för att få bort sonen lite från Xbox och Fortnite?
Alltså.. jag VILL gilla det och jag vill att någon ska sälja in det till mig..

Jag är ingen smash bros veteran eller speciellt duktig men det är en serie som hängt med sen Nintendo 64.
Enkelt förklarat spelet är ett fightingspel som går ut på att man på en arena ska slå ut motståndarna från banan
Ser man på youtube så ser det väldigt kaos ut och man vet inte vad som händer men det är inte så avancerat, det går förståss att bli ett riktigt ess på det så det är ofta dom som visas på youtrube
Spelet är riktigt roligt att spela i soffan med vänner/familj och man kan köra 8st samtidigt.
Ultimate som ska släppas till switch ska vara det ultimata smash och ev det sista ryktas det om.
Alla karaktärer och banor och musik från tidigare spel ska finnas med och även nya förståss så det blir ett rejält bibliotek med karaktärer och banor.
Jag rekomenderar dig att kolla spelvideos och även info videos som börjat dyka upp mycket om spelet på youtube och bilda den en uppfattning.
Spelen har även innehållt nån form av singleplayer och det ska dom tydligen också lagt mer hjärta i iom ultimate men hur slutreslutatet blir återstår att se.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar