Hacka Burger Kings Red Dead 2-kampanj

Skägg.
10 Chambers
Hacka Burger Kings Red Dead 2-kampanj

Svenska Burger King har dragit igång en kampanj där man får en gratis burgare om man genom sajten https://craftawhopper.com/ scannar ingredienser som redan finns i spelet.

Dessa är:

  • Bread roll

  • Cheese Wedge

  • Pork Loin

  • Prime Beef

Bildigenkänningsmjukvaran på sajten ska känna igen ikonerna i spelet och när du scannat alla fyra får du en kupong för en gratis hamburgare. Enkelt! Men eftersom vi är smartare än att behöva hitta alla grejer i själva borde vi gemensamt kunna ordna fram dessa ikoner från spelet.

Go go go!


signatur
Frilansare

Vi lyckades scanna två av ingredienserna direkt från reklamfilmen.

Medlem

Någon som fått det att fungera? Jag startade spelet för att kolla men det som ska skannas (cheese wedge m.m.) ser helt annorlunda ut i spelet. Kunde skanna en ingrediens från reklamfilmen.

Ambassadör
Xbox

Haha wtf!

Pork loins får man från boars iaf, och Prime beef från bisonoxar.

Går säkert mörda kor och grisar eller köpa från slaktare också?


signatur

Jump in.

Redaktör, SweClockers

Igenkänningsalgoritmen som de använder för sajten är inte helt top notch alltså!

Jag gick in här:
https://socialclub.rockstargames.com/games/rdr2/catalogue/cat...

1. Scannade Tender Pork Loin = Check!
2. Scannade den sandfärgade bakgrundsytan till vänster = Check! (tolkades som bröd)
3. Höll muspekaren över Cocain Gum och scannade = Check! (tolkades som Cheese Wedge)
4. Scannade biffen till vänster på denna bild = Check! (Prime Beef)

Ambassadör
Xbox

@wpelle: Hm, kokain-burgare på BK confirmed?


signatur

Jump in.

Relik 📜
Skrivet av wpelle:

Igenkänningsalgoritmen som de använder för sajten är inte helt top notch alltså!

Jag gick in här:
https://socialclub.rockstargames.com/games/rdr2/catalogue/cat...

1. Scannade Tender Pork Loin = Check!
2. Scannade den sandfärgade bakgrundsytan till vänster = Check! (tolkades som bröd)
3. Höll muspekaren över Cocain Gum och scannade = Check! (tolkades som Cheese Wedge)
4. Scannade biffen till vänster på denna bild = Check! (Prime Beef)

Vafan, får inget av det där att fungera!


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

Provade nr 4 och den checkades in some en Cheese wedge. Sedan kunde jag inte skanna mer. Blir nog ingen burgare för mig.

Medlem

Burger Kings feta exklusiva reklamdeal med Geeks blev precis inställd. Allt är Calles fel.

Inaktiv

Lol jag var i bastun (ensam) när jag såg detta så provade att skanna könet och bockade av ”tender pork loin”

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Lol jag var i bastun (ensam) när jag såg detta så provade att skanna könet och bockade av ”tender pork loin”

Någon sitter på burger king och får upp en dickpic när de går igenom vad folk skannat. :'D

Medlem

Bullhögen fick mig att få anfall

Inaktiv

Jag klara hela! Brödet var fetmagen, prime beef var en vattenpöl, cheese var en bit av badbyxorna och pork loin var naturligtvis snorren. Avnjut den burgaren

Medlem

Skannade fläsket direkt från spelet och appen trodde det var brödet. Även när man försöker göra det ordentligt så funkar det knappt.

Medlem

Antar att de stängt kampanjen efter de märkte mängden whoppers som gick åt?

Medlem

Sällan att vi får ta del av sådana här promotion grejer i Sverige. Kul grej Burger king.

Hoppas vi ser mer sådant här.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

@legendofkarl: tror dom var less på mängden könsbilder dom fick in

Skägg.
10 Chambers

Kan ju också varit Rockstar som drog i handbromsen, tror inte det där var sanktionerat någonstans.


signatur
Medlem

Jag hämtade ut min burgare igår, även om personalen inte kände till kampanjen så det krävdes ett samtal till chefen. Go va den

1
Skriv svar