CD Projekt strävar mot Red Dead 2-klass med Cyberpunk 2077

Robot
CD Projekt strävar mot Red Dead 2-klass med Cyberpunk 2077

Ska "lösa buggar, stora som små" redan innan release.

#cd-projekt, #cd-projekt-red, #cyberpunk-2077


Medlem

"Kort sagt: den dagen Cyberpunk 2077 får releasedatum ska vi nog ta det med en nypa salt, eller två."

Pratar vi salt korn, två hela förpackningar eller rent av två badkar med salt?
Det här är viktigt.

Medlem
Skrivet av jehuty:

"Kort sagt: den dagen Cyberpunk 2077 får releasedatum ska vi nog ta det med en nypa salt, eller två."

Pratar vi salt korn, två hela förpackningar eller rent av två badkar med salt?
Det här är viktigt.

Vi pratar en till två nypor.

Medlem

Det kommer bli bättre än RDR2


signatur

Meep!

Tråddemonen
Testpilot

Det är jag inte speciellt förvånad över, man såg på gameplayen hur interaktiv världen omkring var.

Ambassadör
Xbox

Låter som en bra idé. Med tanke på den nästintill helt buggfria upplevelse jag personligen har haft hittills av RDR2. Den nivån av polering är definitivt något att sträva efter. Väntar gärna lite extra på det.

Hellre släppa det när det är klart än att göra en Bethesda!


signatur

Jump in.

Medlem

Men kommer CP2077 ha animaliska genitalier?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

@Pretorian24: Gör CDPR hästpungarna cybernetiskt uppgraderbara så är det ju bara godnatt Rockstar.

Inaktiv

Jag har ingen anledning att misstro CDPR men "talk is cheap". Som sagt, nu vet vi att CDPR kan leverera men vilka strävar inte mot detta? Det skulle väl vara Bethesda som gick ut och sa att spelet kommer vara skräp vid release, eller vilka ord de nu använde.

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Men kommer CP2077 ha animaliska genitalier?

Studsande cyborgpattar är CP2077:s yin till RDR2:s hästpung-yang.


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Medlem

Hoppas verkligen att gameplay bli mycket bättre än rdr2

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Låter som en bra idé. Med tanke på den nästintill helt buggfria upplevelse jag personligen har haft hittills av RDR2. Den nivån av polering är definitivt något att sträva efter. Väntar gärna lite extra på det.

Hellre släppa det när det är klart än att göra en Bethesda!

Brukar ha väldigt mycket tur i alla spel jag kört, upplever nästan aldrig buggar men i RDR2 har jag fått allt från gamebreaking till flumbuggar, otur för mig. Gillar spelet ändå.

Ett spel man nog kommer att längta efter i många, många år.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Map-pen:

Brukar ha väldigt mycket tur i alla spel jag kört, upplever nästan aldrig buggar men i RDR2 har jag fått allt från gamebreaking till flumbuggar, otur för mig. Gillar spelet ändå.

Surt! Jag har bara haft någon incident med häst som fastnat, men helt ärligt så hade jag utfört den manövern IRL så hade hästkraken fastnat och dött också så...

Det är alltid lite lotto med buggar.


signatur

Jump in.

1
Skriv svar