Köpa Xbox one X under rea

Medlem
Köpa Xbox one X under rea

skulle höra hur ni ställer er till detta, ja har sedan playstation kom köp denna konsol hela tiden ovh nu kör ja med Ps4 PRO skänkte min första. Ja är väl en person som vill ha den senaste tekniken som ja är intresserad av har nyligen köpt en 2018 75tum samsung tv

Och har börjat titta på Xbox X eftersom ja vill ha den bästa grafiken som finns till konsol, Playstation tycker ja har mera och bättre exklusiva spel som ja tycker om. Och tänker mig att köpa de spel som släpps till båda konsolerna just till X och
sedan de exklusiva till PS4 pro.

Nu säljs Xbox x med Battlefield V för 4000kr är detta något att satsas på? anledningen till osäkerheten är ju att nuvarande generation börjar gå mot sitt slut, skall ja vänta eller köpa? va skulle ni göra

Ambassadör
Xbox

@steelbeat: Jag har en Xbox One X och kan varmt rekommendera den! Fantastisk konsol som förbättrar inte bara grafik utan förkortar laddningstider m.m. Både nya och gamla spel får upphottade One X-versioner som gör underverk för upplevelsen. Även spel som inte får X-Enhanced behandling fungerar bättre och ser bättre ut på ren råstyrka.
Multiplats är helt enkelt bäst på Xbox One X.

Nuvarande generation lär inte dyka upp förrän 2020 så det är relativt lång tid ändå.

One X med BF V för 4000 låter som ett riktigt kap!


signatur

Jump in.

Medlem

Jag sålde precis min Xbone X pga att den bara stod och damma i skuggan av min PS4 pro.
PS4 har i mitt tycke så mycket bättre exklusiva spel, Xbox har många bra klassiker med de senaste exklusiva titlarna blev jag så besviken på att det kändes som glansdagarna var över.

Xbox one X har fantastik grafik och är ett riktigt kraftpaket, men jag kan inte se skillnad mellan min PS4 pro och Xbone X... iaf inte när jag zappar mellan dom, sida vid sida har jag inte kunnat kolla.
Kan tilläggas att jag spelar på en LG OLED 4K HDR TV.

Jag skulle summera det som att du ska endast köpa konsol efter de spel du vill spela...
Tilltalar inte Xbox eklusiva spel dig så skippa den... för prestandaskillnad mellan PS4 pro och Xbox one X märker du nog inte.

Sen är det det där med vilken kontroll som är skönast.
Jag föredrar faktiskt Xbox kontrollen faktiskt... men jag föredrar att ha allt på ett ställe mer.
Så det fick bli all in på PS4 för min del.

Önskar dig lycka till med ditt val.

1
Skriv svar