Fansen vill föreviga "Grandma Skyrim" i The Elder Scrolls VI

Robot
Fansen vill föreviga "Grandma Skyrim" i The Elder Scrolls VI

Shirley Curry är rädd att hon aldrig får spela det.

#shirley-curry, #skyrim, #the-elder-scrolls-vi


Medlem

klart Curry ska bli en NPC!


signatur

ASRock B550M-ITX/ac | Ryzen 5 5600X | Noctua NH-L12S | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Medlem
Medlem

Aldrig hört talas om henne, men satan vilken cool tant Signerade direkt!


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Jag blir så glad av sånt här. Hoppas verkligen det släpps så hon får uppleva det!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

KoP
Medlem

Hade gärna skrivit på om man inte hade varit tvungen att uppge sin e-mail adress. Man vet ju aldrig om adressen säljs vidare och sen blir man bombarderad med ännu mera spam. :/

Medlem

Min morsa gick å köpte Nintendo Switch samt Mario Cart 8 undras om hon får egen karaktär pensionär med för mycket fritid.

Medlem
Skrivet av delli:

Min morsa gick å köpte Nintendo Switch samt Mario Cart 8 undras om hon får egen karaktär pensionär med för mycket fritid.

Fritid hon lägger på att underhålla mängder med folk online. Du får det att låta som något negativt.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av delli:

Min morsa gick å köpte Nintendo Switch samt Mario Cart 8 undras om hon får egen karaktär pensionär med för mycket fritid.

Det är väl att ha en massa fritid och inte behöva jobba mer som är själva poängen med att vara pensionär?

Medlem
Skrivet av delli:

pensionär med för mycket fritid.

Avstängd

Har själv inte ännu fyllt 30 men börjar undra om ens jag kommer få se TES VI under min livstid..

Inaktiv

Irriterar mig normalt när folk säger Skyrim 2 men i detta fall med Skyrim 6 kändes det mer okej iom att personen bejakar att Skyrim faktiskt är det femte spelet i en serie. Fint initiativ så hoppas Bethesda tar den här chansen att skrapa ihop lite goodwillpoäng de desperat behöver just nu.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Irriterar mig normalt när folk säger Skyrim 2 men i detta fall med Skyrim 6 kändes det mer okej iom att personen bejakar att Skyrim faktiskt är det femte spelet i en serie. Fint initiativ så hoppas Bethesda tar den här chansen att skrapa ihop lite goodwillpoäng de desperat behöver just nu.

Har en arbetskamrat som ändå är en gamer som alltid pratar om att han funderar på att köpa Skyrim Online.... vill bitchslappa honom varje gång, wtf.

Medlem

Så roligt att se. önskar fler äldre kunde upptäcka spelens värld och var den har att erbjuda, Min far te.x känner sig så ensam hela tiden han är 75 år nu och jag önskar han kunde spela för underhålla sig själv under dagarna.

1
Skriv svar