Diskutera – "Mina bästa Black Friday-klipp är..."

Medlem

Inte så mycket, blev ett digitalköp av nya Tomb Raider från Amerikanska PS-Store och Ni No Kuni 2 från Elgiganten (tror itne det var någon BF-rea där dock)

Medlem

Mitt bästa klipp var att inte köpa något.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Köpte ingenting, sparade 100%

Medlem

Blev en ny skärm:
ASUS ROG Swift PG279Q för 6 490 kr (7389 ord. pris)

Tittat länge på 278QR än längre tid, dock inte på rea så blev bättre skärm för samma pris.

Medlem

Köpte en 65tums Qled 6 serie som hade gått ner 8000kr och Xbox one X robot white edition för 4300kr på Xbox store

Medlem

Köpte absolut inget gaming relaterat, en ny jacka och så köpte jag en SmartWatch. Riktigt tråkigt att alla återförsäljare i princip körde samma saker.

Medlem

Blev en Harman Kardon soundbar till TVn och en Razer Deathadder Elite.

Medlem

Som någon skrev, 2016 var bra träffade rätt med några dyrare grejer då.
I år blev det lite filmer som i alla fall är lätt att få "grepp om" prismässigt.
Var sugen på en del spel, men kunde inte jobba upp tillräcklig "vill ha" faktor, hinner fundera på dem till efter jul rean.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Backloggens befriare
Skrivet av Bennii:

Köpte ingenting på black friday. Jag gissar att jag är i minoritet.

Samma här!


signatur

Ad hoc addendum

Avstängd

Blev en 75"-TV, att ersätta den gamla 65":aren.

Medlem

Köpte inget.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det enda jag hade utkik på var Ticwatch pro men hittade inget erbjudande så det fick vara denna gång.

Medlem
Skrivet av KoP:

Oftast bara gammalt skräp och utgående modeller/varor som butiker vill bli av med på black friday. Så stannade hemma och softade medans fårskocken trängdes i butikerna.

Dessutom är det ju rea året runt nuförtiden i dom flesta butiker. Så vad är skillnaden?

Och är det något man behöver så köper man det när som helst under året. Orka sitta och vänta eller hålla utkik efter rea på det man vill ha. 😂

Vi lever ju 2018 inte början av 2000 talet Går ju handla online om man vill det

Hur som gjorde klipp förra året, men misstänkte detta skulle bli mer som mellanmjölk. Import har blivit dyrare och med två avgifter på köpet så är det inte konstigt det blir dyrt

Men köpte lite kläder (sånt som är trasigt) och ny mus när den gamla har sagt sitt.

Men ser "white Monday" kampanjen som rent hyckleri. Bästa är ju inte handla alls i så fall

Medlem

3TB hårddisk, .se-domän, madrass, påslakan, dying light.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Köpte ingenting på black friday. Jag gissar att jag är i minoritet.

Köpte ingenting heller, för ingenting som var av intresse fick någon prissänkning värd att nämna.


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Inaktiv

I denna tråd "Mina bästa Black Friday-klipp är..." var det 31% av skribenterna som bajsnödigt påpekade att de inte köpt någonting.

Då räknade jag inte in dubbelinlägg eller personer som bara diskuterade utan de som ville berätta om sina klipp kontra de som säger att de inte köpt något.

Spiderman till PS4, 2 böcker, 5 kg lösgodis, 9 stockar snus, 5 pringles.

Det lutar åt fetma och stagnation. :-/


signatur

Go home and be a family man!

Medlem

Köpte Astro A50 till Ps4an som jag kikat på ett tag. Inte typisk black friday-rabatt tyvärr men vad gör man

Medlem

Klipp vet jag väl inte om det var men jag har hållit ögonen på en systemkamera ett tag som var sänkt med 500 spänn på mediamarkt. 20% rabatt på en vinylskiva med Opeth blev det oxå


signatur

Cause i need to watch things die

Avstängd
Skrivet av KoP:

Oftast bara gammalt skräp och utgående modeller/varor som butiker vill bli av med på black friday. Så stannade hemma och softade medans fårskocken trängdes i butikerna.

Dessutom är det ju rea året runt nuförtiden i dom flesta butiker. Så vad är skillnaden?

Och är det något man behöver så köper man det när som helst under året. Orka sitta och vänta eller hålla utkik efter rea på det man vill ha. 😂

fast det du säger stämmer inte, det finns många grejer som reas ut till bättre pris än resten av året utan att vara utgående eller gammalt skräp

123
Skriv svar