Diskutera – "Mina bästa Black Friday-klipp är..."

Medlem

480gb SSD för 666kr. Köpte två stycken.

Visst finns det liknande på Amazon men jag föredrar svenska butiker av flera anledningar.

(Finns fortfarande om någon är intresserad - https://www.proshop.se/SSD/Kingston-SSDNow-A400-SSD-480GB/259...

Skrivet av Bennii:

Köpte ingenting på black friday. Jag gissar att jag är i minoritet.

Knappast. En majoritet är nog hemma och skiter i rean.

Dem som inte gillar Black Friday är dock väldigt bra på att nämna det så fort ämnet kommer upp. Lite som att prata grillkvällar med veganer i närheten.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Inaktiv
Skrivet av Vinkelslipen:

Jag var ute efter en HTC Vibe ,men 500 kr rabatt tycker jag var för lite så jag väntar tills vidare. Dock blev det ett par billiga Andersson Blutetooth lurar, de som jag har på jobbet gick sönder förra veckan

Webhallen lr vilka det var har ju 4000 kr rabatt på Vive Pro, fortfarande 10 000 kr dock

Medlem

Blev inget, hade inget som jag behövde.

Skägg.
10 Chambers

Köpte två Android-plattor och lego, typ 4000 kr. Dock böde julklappar och kommande födelsedagspresenter.


signatur
Medlem
Skrivet av anon_119148:

Webhallen lr vilka det var har ju 4000 kr rabatt på Vive Pro, fortfarande 10 000 kr dock

Japp det såg jag. Dock kommer min dator aldrig att kunna driva den på full upplösning ändå

Ambassadör
Xbox

Handlade en hel del. Men jag har en lista över saker som jag håller koll på under de olika reorna som kommer o går. BF är inte nödvändigtvis billigt alltid, det är mycket bluff om man har koll på priserna på de saker man letar efter på listan under året.
Hade ett flertal grejer på min lista som har varit billigare under året än nu på BF, det gäller att vara uppmärksam. Jag slår till när de når en sweetspot, ibland är det under BF, ibland inte.

Överlag så har inte butikerna i Sverige riktigt anammat den tokrea som BF är i USA, här är det bara en rea i mängden. Men de är bra på att hypa upp folk, det är de

Det blev dock en del köpt. På spelfronten blev det (till min gigantiska backloggs förtrytelse) ett gäng spel: Final Fantasy XIII, XIII-2 och Lightning Returns till Xbox One. Efter upphottningen till Xbox One X så vart jag sugen och det blir mina första FF-spel! Shadow of the Tomb Raider och Dishonored Collection fick också läggas till i backloggen,

Köpte också ett par externa hårddiskar till mina Xboxar, och en fin t-shirt här på FZ!


signatur

Jump in.

Medlem

Blev ett par Steelseries Arctis PRO trådlöst headset för 1690Kr.
Nedsatta med hela 1800Kr!!
Perfekt då jag sneglat på dem sedan i våras men tycker 3500 är för mycket pengar.

/Homie


signatur

Sometimes there is a moment as you are awakening
When you become aware of the real world around you
But you are still dreaming.
You may think you can fly but you do better not try.

Medlem
Skrivet av Danternas:

Lite som att prata grillkvällar med veganer i närheten.

Tror jag aldrig du har gjort

Blev inget för mig, kikade på tv-grejs men kände inte att jag hittade nåt värt.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

En mc-jacka med mesh inför sommarn.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Fyndade genom att inte köpa ett skit. De kan behålla sina utgågna modeller och prissänking efter prishöjning för 3 veckor sedan.

Quake-konnässsör

Blev att köpa ett par hörlurar, Kennerton Thror.

Medlem

Komfortsadel till min MT09 var 15% på hedsyamaha!


signatur

AYY LMAO

Medlem

Köpte en ny surfplatta. Samsung tab4 32gig. Min Sony Z2 tablet lade av tidigare i veckan här efter 4år, så det kom ju lägligt.

Sen blev det några sten spel.

Sneglade på Sony VR 1990kr.. ruskigt billigt. Men jag äger ingen Playstation nyare än ps2


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Haziza:

Komfortsadel till min MT09 var 15% på hedsyamaha!

Köpa saker till sin hoj är alltid nice.

Har ett par småsaker jag vill kitta min Ducati Streetfighter med, men de behövs egentligen inte så fick bli en Sony XF9005 65' TV och ett ljudsystem hos Hifi-klubben istället. Vår nuvarande TV är 10 år gammal så kändes som att det var dags.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Finns inga bra deals i Sverige. Bara fånigt.
I USA där är black friday riiiiiiiktigt galet, med prissänkning på upp emot 75-80%.

Här...i Svedala, ja här är det 15% på något som var 20% två helger tidigare.

B L U F F


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Var ute efter headset och hittade ett gäng sjyssta deals

Medlem

20% på allt i lager hos Bengans. Blev 6st vinylskivor

Medlem
Skrivet av bent toe:

Finns inga bra deals i Sverige. Bara fånigt.
I USA där är black friday riiiiiiiktigt galet, med prissänkning på upp emot 75-80%.

Här...i Svedala, ja här är det 15% på något som var 20% två helger tidigare.

B L U F F

Man får hålla koll på produkten man är ute efter så man vet hur prisbilden har sett ut innan.
Tvn vi köpte fanns billigare innan black friday men enbart hos företag jag inte vill handla hos.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Sålde en hylla...

Medlem

Ville vänta på att Xbox One X gick ner till 4000kr men det hände aldrig... trodde jag. Prisjakt hade missat nya priset på Cdon då det var 4000kr inklusive BFV som jag också ville ha.
Dessutom ville jag köpa filmen Bilar 3 på BD för 70kr men tyckte det var segt med frakten på Cdon.
Den försvann när jag ändå köpte Xboxen så jag är jäkligt nöjd.
Tyvärr måste jag vänta lite innan jag kan börja använda grejerna. Det är Sankt Nikolaus som kommer med allt och han kommer 6/12. Men bara om man putsat stövlarna och ställt fram kakor med mjölk!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Köpte en ny router som jag också behövde då den gamla är på väg att ge upp sedan blev det ett gäng 4k filmer och några på blu-ray.

Redaktör
Skrivet av Zimpan:

@Tomas Helenius: Låter som en bra investering, kan tänka mig att Sonos prylar annars kostar en del om det inte är rea.

En bekvämlighetsinvestering. Vanliga högtalarna är ruskigt bra, plus så okrångliga att frun nyttjar dem flitigt. Beam var tunnare i ljudet än jag hade hoppats, får väl pyssla och se om det kan ordnas. Men det blev en tv också, så vatten och bröd till nästa black friday. Får jag tigga lite av dina bf- klipp kanske så jag slipper svälta?


signatur
Medlem
Skrivet av Xeran:

Köpte en ny TV, en LGC8 55tum. Jättenöjd

Köpte precis ett år med Xbox gamepass och köpte en SNES till min fru .

Den köpte jag med - riktigt bra TV - grattis

Tråddemonen
Testpilot

@Tomas Helenius: Hahaha kan bjuda på lite billys, men du lär bli risig i kistan om du skall överleva på micromat i ett helt år.

Medlem

Jag köpte en ny skärm Asus pg279q 6199:-, trådlösa lurar Steelseries Arctis 7 799:-, Mus Razer Deathadder elite 439:- och ett tangentbord Razer ornata chroma 599:-.
Plus en hel drös med julklappar.

Skribent

Jag får lön om två dagar.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Kattmat för -20% på granngården

Medlem

Köpte la PC komponenter. Blev 16gb RAM(Ordinarie pris egentligen). Resten av delarna var ingen rea på då de var helt nya på marknaden.

Medlem

Blev ett Xbox One X med 12mån game pass samt Assassin’s Creed Odyssey.

Medlem

Ena så är sarkasmen i denna tråd gigantisk eller så är folk oödmjuka rövhål som tror att de är bättre människor som inte köper något på Black Friday.

Själv hittade jag en Samsung 970 EVO 500GB M.2 SSD för nästan samma pris som en 250GB.

123
Skriv svar