Diskutera – "Mina bästa Black Friday-klipp är..."

Robot
Diskutera – "Mina bästa Black Friday-klipp är..."
Medlem

Köpte en tv förra året så höll i plånboken i år. Dock lyckades jag inte mer än att final fantasy xv royal edition köptes för ca 250spänn på ps store och Assassin's Creed: Odyssey på cdon för 329kr båda till ps4an.

Medlem

Köpte ingenting på black friday. Jag gissar att jag är i minoritet.

Medlem

Inget gaming-relaterat men var förbi clas ohlson och köpte en smörgåsgrill från Krups. https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1600388

Har varit efterlängtat att kunna göra ordentliga varma mackor så black friday blev ett bra tillfälle att göra slag i saken. Provkörde igår och resultatet var till belåtenhet!

Medlem
Skrivet av Bennii:

Köpte ingenting på black friday. Jag gissar att jag är i minoritet.

Inte jag heller, hade stor inköpslista men inget av det jag var intresserad av hade sänkts...

Medlem

Köpte en ny TV, en LGC8 55tum. Jättenöjd

Köpte precis ett år med Xbox gamepass och köpte en SNES till min fru .


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Inaktiv

Jag köpte trådlösa hörlurar från Steelserier på Elgiganten för 799 ist för 1600 kr tror jag det var. Väldigt nöjd med dom och bra räckvid och smarta funktioner som att den har två kanaler så man snabbt på ena hörluren kan balasnera volym mellan spel och voicechat i t ex Teamspeak

Tråddemonen
Testpilot

Köpte en Billys Pizza och en flaska vatten på konsum.

Medlem

I år var det första gången jag köpte något på Svarta Fredagen. En router som jag hade tänkt att köpa länge, dock vart den inte nedsatt... men med ett presentkort på 500 kr så blev den billigare ändå. Sedan ett aktivitetsarmband också, men det är inte spel-relaterat.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Köpte ingenting på black friday. Jag gissar att jag är i minoritet.

Då är vi två


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Zimpan:

Köpte en Billys Pizza och en flaska vatten på konsum.

Dadelbollar här


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Köpte två soffor för 20% billigare / soffa. Sedan ovanpå det, 15% personalrabatt. Sparade bra


signatur

I drank what?

Medlem

Köpte AKG K845BT för halva priset på Dustin.
Finns fortfarande kvar så pass på att köpa riktigt fina trådlösa lurar!
Fick bli lite spel också på steam:
Battletech
Kingdoms and castles
The curse of monkey island

Medlem

Köpte en Creative Katana 1995kr

Tycker generellt inte priserna var bra alls, mycket laptops 16/17 års modeller , mycket utgående skärmar.

Tror den största rean var nog den man fick om man ändå bestämt sig och köpa något var att forska själv om priset då det skiljde riktigt mycket i priserna. Black friday rea på Creative Katana 1995kr - 2495kr vilket är i stort sett ordinarie pris.

Vet det kommer från US black friday men sett till US har mycket vi och lära pris mässigt där ÄR det liksom BILLIGT. Inte som många gör här höjer priset strax innan sen sänker å så mycket rea.

Medlem

2080 Ti för strax under 6000 spänn på svarta marknaden, black friday varje dag där iofs. Förutom det fynda jag glasfiberspackel till båten för 50%, kan äntligen få ordning efter misstaget att glömma fendern i somras.. 💰

Medlem
Skrivet av Atorak:

Köpte en Creative Katana 1995kr

Tycker generellt inte priserna var bra alls, mycket laptops 16/17 års modeller , mycket utgående skärmar.

Tror den största rean var nog den man fick om man ändå bestämt sig och köpa något var att forska själv om priset då det skiljde riktigt mycket i priserna. Black friday rea på Creative Katana 1995kr - 2495kr vilket är i stort sett ordinarie pris.

Vet det kommer från US black friday men sett till US har mycket vi och lära pris mässigt där ÄR det liksom BILLIGT. Inte som många gör här höjer priset strax innan sen sänker å så mycket rea.

Det är så "reor" fungerar i Sverige. Gilla läget eller skit i att handla. Gemene man går på det varje år.


signatur

I drank what?

Medlem

Har beställt en Samsung Odyssey+ för 299$ på Samsung.com/us, blir ju dock dyrare med import och mellanhänder då inte samsung usa skickar till Sverige. Erbjudandet är tillgängligt till måndag för den som är intresserad.

https://www.samsung.com/us/computing/hmd/windows-mixed-realit...

Medlem

PS4 pro + RDR2 och God of War 4.

Medlem

@Mirage: Visst är det så precis som mellandags reorna.

Tycker dock om man tar efter något borde det vara nån liknelse förutom namnet. Sen att i lilla Sverige ska gå steget längre från Black friday till en hel vecka.

Medlem

Kom på att det var black friday när jag hörde bilar tuta argt på varandra borta på elgigantens parkering medans jag tankade. Sen blev det handla nödvändigheter på ica.

Ovanligt nog så inget som intresserar jättemycket (eller behöver för den delen). Hade ju hellre sett att optikerna hade black friday, då kanske man sluppit punga ut med dryga 5 lax på nya brillor...

Medlem

Köpte inte heller något, var ju knappt rea. Brukar bli bättre rea slutet på Januari/Feb när dom inser att dom inte sålt så mycket under mellandagsrean etc

Medlem

Det blev en tvättmaskin å en gejmingstol. Inga stora besparingar dock. Hade nog köpt det även om det varit blue monday, green wednesday eller vadsomhelst.

Tråddemonen
Testpilot

Vad har du själv köpt @Tomas Helenius:? Vi läsare vill ju veta om er i redaktionen också.

Medlem

Köpte PUBG till xbox one för 88:- inkl.frakt i det priset på elgiganto


signatur

Jäh!

Medlem

Lika svag rea i år som förra året. 2016 var bra men 2017 och 2018 black friday har bara varit skräp.

Hittade ingenting som jag var ens intresserad av i år. Shoppade ett fåtal julklappar från amazon som nog inte ens var på rea.

Kontot avslutas

Vi handlade digitalt igår. Mario plus Rabbids Kingdom Battle för 29 pund på Nintendo Switch och Ratcher and Clank the trilogy för 63 kr på Playstation 3. Blandade ihop och trodde att det var Jak and Daxter, men det kanske är kul med Ratcher och Clank med, har inte testat det än.

Jag kollade även upp på nätet om NES Classic Mini och SNES Classic Mini var billigare och märkte att CDON hade höjt de med runt 80 kr och sedan sänkt tillbaka de till normal pris igår. Hade ju läst på nyheterna om butiker på nätet som lurar sina kunder så men jag trodde aldrig att CDON var en sådan butik.


signatur

ゼルダの城

Redaktör
Skrivet av Zimpan:

Vad har du själv köpt @Tomas Helenius:? Vi läsare vill ju veta om er i redaktionen också.

En Sonos Beam och en Sonos One. Flyttade i somras och kan inte förmå mig att skruva upp 5.1-kabelhärvan på väggarna igen. Kanske blir en oled-tv också, har beslutsångest.


signatur
Medlem

Jag var ute efter en HTC Vibe ,men 500 kr rabatt tycker jag var för lite så jag väntar tills vidare. Dock blev det ett par billiga Andersson Blutetooth lurar, de som jag har på jobbet gick sönder förra veckan

KoP
Medlem

Oftast bara gammalt skräp och utgående modeller/varor som butiker vill bli av med på black friday. Så stannade hemma och softade medans fårskocken trängdes i butikerna.

Dessutom är det ju rea året runt nuförtiden i dom flesta butiker. Så vad är skillnaden?

Och är det något man behöver så köper man det när som helst under året. Orka sitta och vänta eller hålla utkik efter rea på det man vill ha. 😂

Tråddemonen
Testpilot

@Tomas Helenius: Låter som en bra investering, kan tänka mig att Sonos prylar annars kostar en del om det inte är rea.

123
Skriv svar