Ska du köpa PS4 pro på Black Friday? Så här får du den nya, tystare modellen

Robot
Ska du köpa PS4 pro på Black Friday? Så här får du den nya, tystare modellen

Nya maskiner har smugits ut från Sony, sneaky sneaky.

#7216B, #ps4-pro, #red-dead-bundle


Medlem

Så hinner man maila CDON som skall maila som 3PL-leverantör i Ljungby som skall i rushen gå å kolla SN på enheterna för att sedan maila tillbaks till CDON som skall maila tillbaks till kunden?
Sweet!
Utgår från dom går från Ljungby iaf.

Frilansare
Skrivet av delli:

Så hinner man maila CDON som skall maila som 3PL-leverantör i Ljungby som skall i rushen gå å kolla SN på enheterna för att sedan maila tillbaks till CDON som skall maila tillbaks till kunden?
Sweet!
Utgår från dom går från Ljungby iaf.

Eller så köper du bara red dead-bundlen och säljer av spelet om du inte vill ha det

Medlem

Inte i behov av nytt men bara glad över att jag fick min PS4 Pro för 2000 kr när den kom ut.

Medlem

På NetOnNet finns den nya versionen utan att vara i någon bundle

Skägg.
10 Chambers

@Therran: Oh, har de bekräftat det?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

@Therran: Oh, har de bekräftat det?

Kolla NetOnNets hemsida!
"Kraftfulla PlayStation 4 Pro 1 TB
Sony PlayStation 4 PRO 1TB (CUH-7216b) Art.nr: 1005988"

Har en PS4:a från 2015 som varken låter för mycket eller har prestanda problem #satisfied 😎

Skägg.
10 Chambers

@Therran: Nice, uppdaterar nyheten med det.


signatur
Medlem

Beställde på webhallen inatt men den hade utgått redan fick jag mail om i morse. Har beställt på CDON och får väll hoppas dom levererar istället

Medlem

förstår inte varför dom tog bort den vita versionen? nu är det bara tråkig svart...

Redaktör
Ponny

#Teamhörselskadad. I vissa fall är det en skön sak. (Seriöst, jag kan sitta med mina lurar på mig och apokalypsen skulle kunna pågå runt omkring mig utan att jag tar någon notis.)


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Grymt, kände inte till detta. Jag har en PS4 Pro (ca 2 år) men jag tycker den har blivit tystare senaste tiden efter systemuppdateringar. Det verkar som fläktkurvorna har anpassats bättre på något vis. Se till bara att ha bra luftflöde eller fria ytor runt om konsolen.

Medlem

Tips: Playstation VR under 2000 kr nu inkl kamera och senaste uppdaterade versionen CUH-ZVR2

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3614073

Medlem

Vad innebär den här tystare modellen?

När man spelar med skiva i, är det då den blir tystare? För det är skivläsaren som är knas hos mig. Den hörs alltid och ibland blir det orkanstyrka.

Men spelar man digitala spel utan skiva så är det hur tyst som helst, alltid.

Medlem
Skrivet av jaicoas:

Vad innebär den här tystare modellen?

När man spelar med skiva i, är det då den blir tystare? För det är skivläsaren som är knas hos mig. Den hörs alltid och ibland blir det orkanstyrka.

Men spelar man digitala spel utan skiva så är det hur tyst som helst, alltid.

Du råkar inte ha den nya tystare modellen då? Jag har spelar PS4 hos en vän som haft både första ps4 och nu en tidig ps4 pro båda lät en hel del från kylningen. Men nu vet jag inte hur mycket damm det var inuti personens konsol han har katt så jag gissar på att det är mängder med hår där.

Medlem

Jag köpte Ps4 Pro bundlad med Red dead redemption 2 vid release, som tur är så var den tysta versionen nu när jag kollade!

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿
Skrivet av xverminator:

Grymt, kände inte till detta. Jag har en PS4 Pro (ca 2 år) men jag tycker den har blivit tystare senaste tiden efter systemuppdateringar. Det verkar som fläktkurvorna har anpassats bättre på något vis. Se till bara att ha bra luftflöde eller fria ytor runt om konsolen.

Jag tror också att Sony har justerat fläktkurvorna i senare systemuppdateringar. Har reflekterat över det de senaste gångerna jag spelat, att den inte alls låter lika illa som den brukade (PS4 Pro, CUH-70XX).


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

1
Skriv svar